View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 1:15 pm Post subject: Försvunnet Forum!!! |
|
|
Det var väl en evig tur att vi fick tillbaka forumet...Ja, hela hemsidan förstås... Trodde först att jag hade blivit galen/tittat för djupt i äggtoddyn!!! Sen visste jag inte vad jag skulle tro, så det fick bli till att ringa in yngsta svärsonen som genast hörde allvaret i min röst säppte allt och kom på påskafton och allt, heder till Calle!!! Han förklarade lugnt och sansat vad han trodde hade skett... Snacka om abstinens !!!
Detta får aldrig hända igen!!!
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 3:58 pm Post subject: |
|
|
CRAZY...!! Den stängdes bara ner. Totalt dj..la mörker, som det bekant heter. Vi hade inte förlängt vårt abonnemang för domännamnet
Något vi trodde skedde per automatik vid fakturabetalning.
Och ingen påminnelse fick vi heller...
Ja, så kan det gå... men nu har vi bokat upp oss på 5 år...
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Roffe B
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 4:42 pm Post subject: |
|
|
Håller med dig Karin, själv trodde jag att någon kapat hela sajten. Jag kollade och sökte på alla sätt och vis för att få svar på vad som hänt med F-Site. Skönt nu är den här igen, och det känns lungt faktist. Min abstinens har jag dämpat med att lyssna på Live-cd´n i Påsk.
/Rolf |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:12 pm Post subject: |
|
|
totalt kaos var det här. Tänk er, annandag påsk, morgon, kaffe och en lugn stund framför datorn.. det är ren tur att inte kaffet hamnade i fel strupe.
Nåja slutet gott.. äntligen kan man få sin dagliga F-heads dos.
_________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 8:17 pm Post subject: |
|
|
Hej,
jag mailade Bosjo och fick svar direkt. Jag trodde först att det var så att någon hade hackat i forumet, eftersom phpbb lär vara lätt att hacka eftersom källkoden är öppen. Men så såg jag att hela sajten var borta.
Jo, det var snabbt fixat ! Man tackar !
Hälsn Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
|