View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster

|
Posted: Mon Jun 27, 2011 4:34 pm Post subject: VI GÅR NU IN PÅ UPPLOPPET på F-BIOGRAFIN |
|
|
VI GÅR NU IN PÅ UPPLOPPET på F-BIOGRAFIN...
Och det betyder att vi arbetar intensivt med att få ihop 00-talet och delar av 10-talet fram till och med Mosebackefesten den 5 maj.
De som har något märkligt, roligt, udda, spännande att berätta som gäller låtar, livekonserter, setlistor eller annat som kan vara av hög nördfaktor och intressant att finnas med i en sådan här biografi... är välkomna att skicka in bidrag till:
info@andersf.com
så fort som möjligt eller senast den 15 juli.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sun Jul 10, 2011 10:52 am Post subject: |
|
|
Hej Headmaster & Hibbitt!
Jag ska göra vad jag kan för att komplettera mitt tidigare bidrag. Har börjat skriva på en text om 90-00-10-talet som ni ska få till deadline 15 juli. Hoppas även kunna bidra med någon bild och något spännande urkundsdokument. Att 90-talet är med nu beror på att jag missade om ni haft någon särskild deadline för det samt att jag har ett par bra stories från 93-94 som utgör en logisk fortsättning på det jag skrev om 80-talet.
Bästa F-headhälsningar från 209:an! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Wed Nov 23, 2011 8:14 pm Post subject: |
|
|
Lägesraport.
Bara så ni vet - F-biografin rör på sig. Hela tiden.
Korrläses, utökas, korrläses, modifieras, förbättras. For your pleasure!  _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 2:41 am Post subject: |
|
|
Hibbitt wrote: |
Lägesraport.
Bara så ni vet - F-biografin rör på sig. Hela tiden.
Korrläses, utökas, korrläses, modifieras, förbättras. For your pleasure!  |
Nu ännu bättre!
...och nu ÄNNU bättre!
Sitter här och donar... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 11:08 pm Post subject: |
|
|
Lycka till, ser fram emot resultatet! ANtar att det är för sent att skicka in fler anekdoter nu... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
|
Posted: Sun Jan 15, 2012 8:57 am Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
Lycka till, ser fram emot resultatet! ANtar att det är för sent att skicka in fler anekdoter nu... |
Ja det fönstret är väl stängt nu. Vi har fått hålla såna saker ganska kort ändå - skulle kunna bli en egen bok om F-heads' minnen o funderingar...  _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
arnbert
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 11:56 am Post subject: |
|
|
later betryggande _________________ FBOX
923 |
|