View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 1:46 pm Post subject: Ett år av sorg och saknad! |
|
|
För nästan exakt ett år sedan dog min Mamma...
Vi (jag o Katrin) hade varit i Sthlm på resa med rockbåten och på vägen hem tänkte jag ringa Mamma flera ggr, men eftersom vi lyckades köra vilse blev klockan mer o mer, så jag sköt helt enkelt upp det till senare...
Fan, vad jag ångrar det...
Det visade sig att min Mamma hade fått en hjärnblödning, ramlat hemma och blivit liggande i tre dagar!!!
När vi väl kom så levde Mamma fortfarande (stark o envis kvinna) hon väntade helt enkelt på oss, men tre timmar senare gav hon upp... Så det här året har varit väldigt märkligt må jag säga, tur man inte alltid vet vad som väntar runt hörnet...
I minnesannonsen som vi ska sätta in lånade jag en mening från Nastassja K, men "ändrade lite" får man det, Anders?
Jag skrev: - Du lämnade dina vackraste minnen och drömmar i vår hand, Vi ska förvalta dem väl... Hoppas det är ok.
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Headmaster

|
Posted: Sun Nov 27, 2005 3:10 pm Post subject: Re: Ett år av sorg och saknad! |
|
|
Karin wrote: |
I minnesannonsen som vi ska sätta in lånade jag en mening från Nastassja K, men "ändrade lite" får man det, Anders?
Jag skrev: - Du lämnade dina vackraste minnen och drömmar i vår hand, Vi ska förvalta dem väl... Hoppas det är ok.
Kram Karin |
Visst är det OK, Karin.
Varma Hälsningar,
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
|
|