View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arnie
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 12:00 am Post subject: Nån annan tröst! |
|
|
God Jul God Jul önskas alla F-heads och inte minst Headmaster själv med Band! Tack för årets alla upplevelser både konsertledes, forumledes och skivledes mm! "Underground vol 1" satte tonen i våras och sen har det bara rullat på i ett sanslöst positivt beroende.
Jag drar av mig skägget och fnittrar! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 12:06 am Post subject: |
|
|
PS Ser att jag tydligen skrivit julhälsning tre år i rad här på forumet, vid en stadigt allt senare tidpunkt dan före dan. Lustigt nog nästan samma intervall på förseningen mellan varje år. Håller vi på tillräckligt länge så kommer mina julhälsningar till påska... DS _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 12:19 am Post subject: |
|
|
Stämmer in i Arnies julhälsning och önskar alla F-Heads, Mr Headmaster själv samt bandet en riktigt god jul. Tackar också Headmastern allra ödmjukast för de fina julklapparna i form av F-box bonusar. Fantastiskt att få höra vad som finns i gömmorna. Tusen tack.
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Jennifer
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:26 am Post subject: |
|
|
GOD JUL ALLA! och ett underbart nytt år önskar jag er alla! |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 6:23 am Post subject: |
|
|
GOD JUL till Headmaster och alla F-heads. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
sunjan
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 9:01 pm Post subject: |
|
|
Jag får instämma i kören...
Var är julen, var är barnen?!