View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 10:34 am Post subject: MEDDELANDE TILL ALLA F-HEADS!!!!! |
|
|
Hello Friends,
Gå gärna in och registrera er på MySpace.
Det är där som mycket av informationen kommer att finnas framöver. Som ett mer omedelbart och aktuellt komplement till hemsidan, och framför allt med en global genomslagskraft.
Gå sedan in på Åsa och Gudruns sida om RESA i F-LAND
www.myspace.com/resaifland
och stöd dem genom att registrera er som “Friends”, så att dom får ut information om filmen och dess tillblivelse.
En fullversion av “VILDHONUNG” finns nu upplagd på min MySpace:
www.myspace.com/andersfronnblomband
Vi hörs!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 4:45 pm Post subject: |
|
|
Ja, Myspce är riktigt bra när det gäller att nå ut... och det har varit riktigt lyckat, 1000 besök redan, bara på andersfronnblomband... skitkul tycker jag...
Smart att kunna lägga ut speldatum, skicka bulletiner.. you name it!!!
Anders, Tack för att du la ut hela "Vildhonung" så braaaaaaaa och vacker!
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Janne
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:35 pm Post subject: |
|
|
Även om jag inte gillar MySpace (tycker det är klumpigt, ocharmigt och omständigt), så måste det erkännas att MySpace dock har sina fördelar. Med runt 80 miljoner medlemmar (och potentiella F-heads) är det nästan svårt att inte synas.
Dessutom har jag återfunnit många gamla bekantskaper på MySpace.
Nej, nu måste jag iväg och lyssna på Vildhonung! _________________ Det här är ett stycke text som har lagts till i det inlägg du läser... |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:46 pm Post subject: |
|
|
Jag har inte användt myspace förrän nu... forfarande en outforskad värld... (känner mig som livingstone för tillfället)
Janne: hur hittar man gamla vänner på myspace?
Hur som helst... F-året börjar bra
(Nu tillbaks till tvättstugan och att måla taket ) _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Janne
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 11:01 am Post subject: |
|
|
I sökfältet längs upp kan du skriva in ett namn, sedan väljer du alternativet "people" och så klickar du på search.
Det förutsätter förstås att personen man söker har en MySpace-sida...
(Man kan också söka artister. Då väljer man lämpligast alternativet "music".) _________________ Det här är ett stycke text som har lagts till i det inlägg du läser... |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:41 pm Post subject: |
|
|
hÄRLIGT ATT FÅ HÖRA LÅTEN I SIN HELHET - TACKAR - MYCKET BÄTTRE UPPFATTNING OM EN REDAN I SNUTTEN BRA LÅT
jävla caps lock _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 10:13 pm Post subject: |
|
|
Hej,
man märker att man blivit gammal... inte sjutton begriper jag hur man skall registrera sig som Friend på "resaifland". Man måste alltså ha fatt på en e-post-adress till Gudrun??? Nu har jag gjort ett flertal försök sedan 25:e februari och nu tryter intresset. Just nu så är det 14 F-heads som knäckt denna svåra nöt.
Undrar om det bara är jag som är så här korkad...
Jag tycker att Myspace är precis lika obegriplig som hur min nya telefon spelar upp mp3-spår - först alla "track 01" där mp3-taggar saknas, sedan alla "track2", track 3 osv...., sedan hela Ramlösa Kvarn-albumet, därefter fortsätter den med "01 Alternativ Rock'n Roll Cirkus" för att raskt fortsätta med "01 Amnesti...".
Det är nog samma person som ligger bakom... bakom totalt odugliga manualer alltså.
Tur att man har över en Gbyte F-musik att trösta sig med... det hjälper alltid. Camillas sång har alltid hjälpt mig under många år. Vildhonung är ju inte så dum den heller...
Hälsningar från ett regnruskigt Borås / Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
Janne
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 9:59 am Post subject: |
|
|
Du måste själv vara medlem på MySpace för att kunna bli "vän" med folk på MySpace.
Steg ett är alltså att registerera sig/öppna ett konto på MySpace.
Därefter är det bara att gå in på den persons sida som du vill bli "vän" med och klicka på "add to friends" (nånstans under presentationsbilden längst upp till vänster), så skickas en förfrågan till personen i fråga, som kan "adda" dig - d.v.s. godkänna din förfrågan.
Det är svårt i början. Det är delvis därför jag inte gillar MySpace - det är liksom lite bakvänt, tycker jag.
Men å andra sidan behöver man väl inte vara medlem på MySpace för att höra musiken eller se filmklippen? Så det här med "vänskapen" är egentligen bara en extragrej... _________________ Det här är ett stycke text som har lagts till i det inlägg du läser... |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:47 pm Post subject: |
|
|
Finfint Janne,
nu har jag redan i går kväll kommit fötter tack vare den underbart goda Gudrun. Men visst är det litet mysko med Myspace... och min dator är f...f...f...full som ett shoppingcenter... av allt jox som segar ner den.
Vid första anblicken verkar Myspace helt OK, men när man sedan sträcker sig efter hjälp så har man alltså så enkla frågor att de aldrig ställts i FAQ.
Det är precis här som på mitt jobb - man måste hjälpas åt och alla får en blackout ibland - sedan kan man skratta tillsammans åt hur enkelt det var!
Bästa hälsningar / Ingvar
PS Sorry - jag har kanske sabbat denna häringa tråden DS _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
|