View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 4:08 pm Post subject: Firmafest med fri sprit!!! |
|
|
Hallå kamrater!
Igår var det firmafest med fri sprit, (okey lite mat oxå) så i dag är man inte så tuff.
Men jag var bara tvungen att släpa mig fram till datorn för att se om det sagts ngt nytt sen sist, men jag tycker det är lite dålig action här på forumet... - Så kom igen nu och va lite wild and crazy och låt tangenterna dansa, vi har ju ändå blivit över 20 st medlemmar nu...
Ja ja det var bara lite tankar från ett F-Heads med ett fantastiskt bakrus Tycker om er alla ändå!
Keep on rocking in a free world
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
bosjo

|
Posted: Sun Sep 25, 2005 6:12 pm Post subject: |
|
|
... och jag som trodde det var en inbjudan...
Nåja, jag är inte särskilt tuff själv för tillfället; åkte på ett virus eller något annat elände i onsdags, och har varit mer eller mindre sängliggande sedan dess. Konstigt, Pandan varnade inte; kanske dags att byta virusprogram...?
På tal om att göra vissa saker i den fria världen så läste jag i DN att det ryktas om att Neil Young kommer att lådförpacka sig ā la Anders F, åtta CD i taget eller något sådant, med många "officiella bootlegs"... _________________ F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade! |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 7:19 pm Post subject: |
|
|
Han har väl en ny skiva på G, den gode Mr Young, som kommer nu i veckan, eller har jag drömt?
Det ger sig, krya nu på dig Bosjo!
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Micke L

|
Posted: Sun Sep 25, 2005 9:12 pm Post subject: |
|
|
Jorå, "Prairie wind", som den heter, kommer på onsdag. En ny Neil Young-platta är alltid spännande. Det där boxförpackandet har väl vart på G rätt länge och det har väl alltid, så vitt jag har förstått, stupat på att herr Young inte har varit nöjd med det ljudtekniska slutresultatet. Vi får väl hoppas att han lyckas bättre denna gång för det lär nog finnas en hel del godis i hans arkiv .
Hörru Karin, det där med fri sprit låter inte helt fel. Då kan det ju helt klart vara värt en rejäl bakfylla... Och jomenvisst vore det kul om det blev lite mer diskussioner här på forumet. Ämnen saknas ju inte, om man säger så.
God natt och sov gott alla (och krya på dig bosjo)
Micke |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Mon Sep 26, 2005 1:40 pm Post subject: |
|
|
Då var det ingen dröm då, skönt! Man kan allt lita på dig Micke...
Måste erkänna att jag även i dag känner sviterna efter Lördagens fest,
evig tur att jag var ledig i dag, tog sovmorgon till halv tolv!! det har väl inte hänt på jaa, jag vet inte när sist
Jasså, man kan ändra färg på texten oxå, funkar det tro? Som ni alla märker är jag ingen fena på det här med det tekniska, men shit the same.
Keep on rocking in a free world
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
|