View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hydra
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:07 am Post subject: Växjö 30/9 |
|
|
Ser med spänning fram emot spelningen i Växjö i september. Det blir höstens stora händelse. Det var några år sedan sist. 1982 närmare bestämt (om jag inte har fel för mig) på "Systrarna ågrens café"/Munken. Ett kul ställe med många bra musikframträdande som stängde för renovering några år senare och återuppstod som restaurang utan musik (tyvärr). Spelningen var en hejdlöst bra 3 timmars, med Anders och Seskaton och även publiken i högform. Anders hade ena foten i gips och sålunda bara en sko. Vi var några stycken som sympatiserade med honom och skickade upp var sin på scenen. Detta orsakade viss munterhet hos några bandmedlemmar. _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 6:25 pm Post subject: |
|
|
Så gött det är Hydra att ha en spelning med Anders att se fram emot...
Själv skulle jag kunna döda för en spelning just nu, abstinesen är fruktansvärd för tillfället... ändå var det inte så länge sedan jag var och såg dom i sthlm, men som sagt var... skulle behöva en spelning varannan vecka för att må bra...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 3:51 pm Post subject: |
|
|
Ja, jag läste att det blev någon ändring på göteborgsspelningen. Tråkigt! Här i trakterna finns det faktiskt fler möjligheter den närmaste tiden. Musik vid Immeln i norra Skåne nästa helg. Det blir eventuellt en tur dit. Annars var det senast i Malmö i december. _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
|