View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Sat May 29, 2010 12:31 pm Post subject: EXTRA EXTRA EXTRA Live på Almtunaskolan 28/5 |
|
|
EXTRA EXTRA EXTRA Live på Almtunaskolan 28/5
Tillsammans med förstaklassare sjöng AFR Mamma Hjälp Mig, Din Barndom Skall Aldrig Dö och Sångstump.
ABC Uppland var där och filmade.
http://svtplay.se/v/2020817/svt_uppland/28_5_19_15
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Sat May 29, 2010 3:44 pm Post subject: |
|
|
Hmmmm... märker att jag har blivit en smula blödig på äldre dar . Artister som gör sånt här blir åtminstone jag en smula tårögd av. Det här påminner om när Toto spelade i Helsingborg, tror jag att det var, för ett par år sedan och dagen ägnades åt att Steve Lukather, Bobby Kimball, David Paich & Co höll workshops på musikskolan där. Fasiken va häftigt. Hatten av för Anders .
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon May 31, 2010 3:38 pm Post subject: |
|
|
Helt underbart - sprider värme i hela kroppen.
Sen får man stå ut med att epitetet "proggare" dök upp igen i SVT:s rubriksättning... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 8:12 am Post subject: |
|
|
Jättefint! _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Lene
|
Posted: Fri Jun 04, 2010 10:18 pm Post subject: |
|
|
Strålande! Trevligt att återse gamla arbetsdomäner i en ny tappning. Utan att bli allt för tårögd tycker jag att det är härligt att se att Anders går hem i alla åldrar.
|
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 6:48 pm Post subject: |
|
|
Förstklassig musik för förstaklassare! Vilket engagemang!
/Hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
|