View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat Nov 21, 2009 2:54 pm Post subject: AFR PÅ TV IDAG 21 NOVEMBER! |
|
|
Nämenvafaen... En annan AFR...
21.05 SVT2
AFR
Dansk skendokumentär från 2007. I filmen, som består av både regisserat och dokumentärt material, mördas statsminister Anders Fogh Rasmussen, AFR, av sin älskare. Bara det anser många i Danmark är illa nog, men än värre blir det när Pia Kjærsgaard, ordförande i regeringens stödparti Dansk folkeparti, dyker upp och säger: "Ja, han var ju ändå bög. Det var känt för alla". Uttalandet är verkligt och fälldes i samband med att den holländske och öppet homosexuelle politikern Pim Fortuyn mördades 2002. Filmen AFR är regisserad av Morten Hartz Kaplers som också spelar rollen som Anders Foghs älskare - och mördare. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Sat Nov 21, 2009 4:03 pm Post subject: |
|
|
JAG VET INGENTING OM DETTA...
JAG ÄR OSKYLDIG...
JAG LEVER...
Planning for X-mas
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sun Nov 22, 2009 11:31 am Post subject: |
|
|
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sun Nov 22, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Headmaster wrote: |
JAG VET INGENTING OM DETTA...
JAG ÄR OSKYLDIG...
JAG LEVER...
Planning for X-mas
(F)Headmaster |
Haha vad bra då! Men det är ju sjukt vad man som stört F-Head hoppar till i tv-tablåns trebokstavskombination wow långfilm AFR på bästa sändningstid wow liksom... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Sun Nov 22, 2009 10:53 pm Post subject: |
|
|
för att vara lite beredd nästa gång kan man ju fundera på om det finns andra kända personer som kan bli bokstavskombinationen AFR...
kommer inte på någon dock...gör ni? _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 8:17 pm Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
för att vara lite beredd nästa gång kan man ju fundera på om det finns andra kända personer som kan bli bokstavskombinationen AFR...
kommer inte på någon dock...gör ni? |
Har funderat i en vecka nu och kommer inte på någon.... någon annan?
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 12:44 am Post subject: |
|
|
En första sökning på Google gav inga personer men väl en del organisationer och företeelser som vi alla bör ha koll på så de inte förväxlas med vår vän Headmaster!
* Air Flow Research
* Australian Financial Review
* Avd För Rehabilitering (vid Hälsohögskolan i Jönköping)
* American Family Radio (kristen radiostation)
* Automatisk FörstärkningsReglering (här handlar det iaf om ljud/musik)
* Applicable Federal Rates (något skattemässigt i USA)
* AtomForskningsRådet
Forskningen fortsätter för att bredda vår kunskap om vad AFR kan vara...
Glad advent till alla F-heads som ju inser den viktigaste betydelsen av de tre bokstäverna! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
|