View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 7:03 pm Post subject: SETLISTA, Folk & Rock Segmon 15/8 |
|
|
Festivalgig i regnväder. Byte av scen från Parkscen (ute) till Rotunda (inne).
Och mycket folk framför scen.
AFR BAND började med "extranumret" och kom in i punktempot direkt.
1. DET ÄR INTE SNÖN SOM FALLER
2. SKRATTA TILLS TÅGET GÅR
3. VILDHONUNG
4. ELD OCH VATTEN
5. MAMMA HJÄLP MIG
6. JESUS MARX OCH BILLY THE KID
7. JAG KYSSTE HENNE VÅLDSAMT
8. CAVIAR PIZZA
9. TOLV TIGGARE
10. OSÅRBAR
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away!
Last edited by Headmaster on Sun Aug 16, 2009 9:42 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 9:12 pm Post subject: |
|
|
Här var det rock för hela slanten må jag säga! Ingen ramlösa-romantik som vi önskade och fick mycket av i Vendel utan fullt ös från början. Fattas bara att När stenar brinner, Kokofån och Sjättenovemberkänslan börjar dyka upp i setlistorna igen.
Mångfalden berikar. Variationen regerar. Tack för det! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
|
Vad är en festival utan regn Fråga mig.. vet inte hur många ggr som det har öst ner i Roskilde... utom i år, då var det tamejfan för varmt i stället... aldrig är man riktigt nöjd
Men vilken setlista... Snacka om full fart från start... Det är nog första gången som ett gig har börjat med "Snön" eller?
Men det var ett väldigt smart drag tycker jag att starta upp festivalgiget med... undrar om det ger en hint om vad som komma skall på Fredag i Blädinge.. förresten var det inte ett ställe som ni har spelat på som hette Bylinge Byfest eller va det Bälinge Byfest, ja nåt åt det hålet va det i alla fall..
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
|