View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster

|
Posted: Thu Oct 15, 2009 10:22 am Post subject: OK... NYTT om BOKEN ! |
|
|
Flera har frågat och undrat vad som händer med "Boken Om Boulevarden".
Svar: Vi hann inte få den klar till Bokmässan i Göteborg, vilket var en förutsättning.
Så nu finslipar vi projektet och släpper den på våren 2010 och kommer att ha en monter med presentation, performance och diverse tillbehör på mässan i Göteborg på hösten 2010. Okej.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:32 pm Post subject: |
|
|
Bokmässan 2010 kommer då att vara första gången jag besöker en sådan tillställning, tänk vad mycket nya saker jag fått vara med om TACK vare att jag är ett F-Head... för att inte tala om alla "nya" platser jag har fått se och alla trevliga och helt unika personer jag mött...
Man kan säga att dagen går i tacksamhetens tecken..
Kom på en sak till som jag blev så jävla glad/ tacksam över.. det var när min systerson i dag ringer mig på jobbet och säger med andan i halsen
- sätt på p4 för fan NU... Anders F är på Radion...Det visade sig att det var ett korsord som är med i P4 sjuhärad i Mats Nilssons program .. lite coolt!
09:39Anders F Rönnblom"Femton Fina Livsminuter"
så här kommer en liten länk:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2011955&BroadcastDate=&IsBlock=
Så nu är jag oxå tacksam över Mats Nilsson och hans program... igen
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
arnbert
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 9:24 pm Post subject: |
|
|
Det viktiga här är ATT boken kommer efter alla år! Abstinens efter ny platta råder däremot  _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
 |
|