View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 1:50 pm Post subject: FUCK MUSIC – LET'S PLAY |
|
|
Men det finns ingen där som lyssnar
Det finns ingen där som ser
Det finns ingen där som viskar
Och undrar vad som sker _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Feb 21, 2009 9:35 pm Post subject: |
|
|
Ingen bör kanskeersättas med "för få" mebn det är ju sanslöst få med tanke på hur många av dina skivor och låtar som berört mig och inte så få personer jag känner - att jag sedan lyckats få min sambo som bidragit med att vi har två ex av en del vinyl attt sluta lyssna... ja det är mitt fel och ingen annans - kommer som ett slags paralell ihåg när jag bodde hos en flickvän under ett år ca 75 ,vars lillesyrra spelade "Killer Queen" med Queen sådär 20ggr om dagen - under nästan ett år kunde jag sedan inte lyssna på Queen som annars med sina fyra första album för evigt tillhört favoriterna - men de föll förstås när "and nobody played synteziser" togs bort.
Hur som helst är det tom lätt deprimerande för någon som "bara" ser dig som en av favoriterna paralellt med Neal Young, Black Sabbath , Bowie och Jethro Tull att känna denna oförståelse för storheten - begriper mycket väl att det för den som lagt ner en stor del av sitt liv, fått otilaliga kvitton på kvaliteten så....
Men keep on rockin - writing eller whatever - vi är trots allt inte helt utdöda som bryr oss och rätt som det är "lossnar det" igen
Om inte annat bör väl något större stipendium komma in - har svårt att se en värdigare mottagare _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Kidnero
Joined: 14 Dec 2006 Posts: 80 Location: Köping (Jönköping i hjärtat)
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 1:40 am Post subject: |
|
|
VI finns! Fast jag önskar också att VI var fler. _________________ Fiffig för en spänn, klyftig för en hundring... |
|
Back to top » |
|
|
|