View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
olmar
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:01 pm Post subject: Var är skivorna och var är barnen? |
|
|
Jag skulle göra ett julklappsköp i Göteborg till mina närmaste och avsåg då att köpa De automatiska undren.... Den fanns inte på Bengans eller Skivhugget!!! Den var slut på Ginza!
Hur skall jag kunna ge dom den juleglädje dom förtjänar?
Allvarligt talat tycker jag att det är förjävligt att man bara kan köpa Spotlight och Caviar Pizza i affär. Gretsch brothers eller F boxen har dom inte heller.
Det är svårt att nå ut om såna dunderskivor inte distribueras till folket!
Hur åtgärdas detta? Några tips?
olmar _________________ Endeavour to persevere |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 7:35 am Post subject: |
|
|
Olmar, När jag skulle köpa De auotomatiska undrens tid... i våras här i Borås, så sa dom att den inte ens hade blivit gjord -Den existerade inte ens... fattar du den då!!!
Gick givetvis in till gubbsen i skivaffären senare och visade skivan som inte fanns, det var roligt
F-Heads i hela Sverige förena er så vi tillsammans kan ändra på saker och ting...
God Jul o God Glögg
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 4:59 pm Post subject: |
|
|
Olmar!!! Några tips:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1
http://www.andersf.com/indexpages/FSiteFShop.html
Dessvärre hinner dom ju inte komma fram till imorron. Det ska vara om du köper den från F-shop och skickar ett snällt mail till Anders F och frågar om han kan posta den i rödaste rappet men det är ju lite tight om tid, tyvärr.
Men visst är det skandal att dessa skivor inte finns i affärerna. Men Anders F svarade ju på ett liknande inlägg av mig här på forumet och sa att vi skulle maila Susanne Ericsson på skivbolaget:
susanne.e@scandinavian-songs.se och påtala detta. Så kom igen, låt oss göra en insats tillsammans alla F-Heads .
Hoppas att det löser sig ändå, Olmar
God Jul God Jul
Micke |
|
Back to top » |
|
|
|