View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 9:15 am Post subject: O B S !!! INSTÄLLT P.G.A. SJUKDOM |
|
|
Jag måste, p.g.a. sjukdom, tyvärr ställa in min medverkan i morgondagens konsert på Vasateatern i Stockholm.
Peter R Ericson kommer dock att framföra sin del av Incredible Gretsch Bros. avdelningen. Övriga medverkande är Lasse Tennander, Mats Klingström, Christer Jonasson och Anders Forslund.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 10:01 am Post subject: |
|
|
Ajdå.
Jag som hade sett fram emot detta då jag tyvärr missar Tantospelningen pga utlandsresa;-(
Får i alla fall önska HM ett snabbt tillfrisknade och så får man se fram emot Blidösund istället. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
peter
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 7:34 pm Post subject: |
|
|
Hej
Krya på dej Headmaster.
Här på fabriken är det livat och glatt må du tro,har rockat loss i kör i ett kör till Rockpatrask,ja krämat på riktigt högt, till och med högtalarna har rockat loss,snurrat lite grann nästan livekänsla.
Många Krya på dej hälsningar
Peter |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 2:21 pm Post subject: |
|
|
Med hopp om ett snabbt tillfrisknande och a lot of Löve från Borås till vår Kära Headmaster.
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
sunjan
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 4:58 pm Post subject: |
|
|
Ja, attans!
Jag ringde precis till Vasateatern och fick reda på det den vägen. Loggar in här alldeles för sällan.
Krya på dig, F-et!
För egen del är jag borta från stan hela sommaren, så jag missar både tantogårdar och ångbåtar
Jag och candyman får snacka ihop oss, ifall någon annan vill låna utrustning för att banda Tanto åtminstone...
/Jan |
|
Back to top » |
|
|
jannep17
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 7:41 pm Post subject: |
|
|
Jättetrist, Anders, krya på dig. Själv såg jag Peter R Eriksson och Lasse Tennander, sedan smet jag faktiskt i pausen. Jag hade kommit dit enbart för att ta del av min första Anders F Rönnblom-konsert. Men det får bli en senare fråga! _________________ http://jannepettersson.blogspot.com |
|
Back to top » |
|
|
|