View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 7:41 pm Post subject: Ahh, det rullar p�...rullar in... |
|
|
�ntligen b�rjar �rets spelningar s� sm�tt rulla in...
Som alla vet vid det h�r laget blir jag toklycklig, men nu tillkom �ven ett pirr i magen n�r jag s�g att det b�rjar fyllas p� med datum, HURRA!!!
Som jag har v�ntat ...
-och snart kommer liveskivan... s� j�vla g�tt...
Var helt enkelt tvungen att skriva i ren pur lycka...
Kramar Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Johan E Hedlund
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 3:30 pm Post subject: |
|
|
Ett helt dygn kvar till �rets f�rsta spelning h�r i Uppsala.
Hur ska jag klara mig?
Vilka l�tar kommer spelas?
Vilka arrangemang?
Kommer �len vara god?
Sp�nningen �r olidlig! |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 7:27 pm Post subject: |
|
|
Johan, jag avundas dig verkligen...
Mmm, s� bra det kommer att bli, sitter faktiskt h�r och ler bara jag t�nker p� det...
L�tarna kommer att vara de perfekta
Arrangemangen kommmer att �veraska
�len beh�ver inte ens vara goda, dom blir det per automatik
Sp�nningen - Visst �r den sk�n
Njut f�r oss alla som inte kan vara d�r...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 10:52 pm Post subject: |
|
|
Kan ju faktiskt bara konstatera att inl�gget jag skrev f�r n�stan exakt ett �r sen �ven g�ller detta �r... spelningarna b�rjar rulla in och s� ta mig sjutton �r det inte en skiva p� g�ng detta �r ox�!!!
Men en sak �r ju helt s�ker... detta kommer att bli ett alldeles fantastiskt h�ndelserikt �r...
Jag s�g ox� att Gbg var bokat... med viss reservation men �nd�, det k�nns som att det �r dax att b�rja dansa, skratta och le igen... och ta fram kalendern f�r att se till att f� ledigt p� s� m�nga datum som bara �r m�jligt, kanske skulle k�pa klippkort p� SJ ox�
Stora Kramar
Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 6:39 pm Post subject: |
|
|
Karin, tack f�r �rets f�rsta F-forumsgarv, som jag just fick mig efter att ha l�st ditt inl�gg och trott att �ven Johan Hedlunds inl�gg var fr�n i �r...och d�rmed att jag sitter hemma och missar en spelning p� hemmaplan just denna kv�ll! S�nt f�r ju bara inte h�nda...och det h�nde allts� inte heller, eftersom inl�gget var fr�n 2006, d� jag var med p� Katalin-gigget i Upsala. Ett av alla minnesv�rda gig ifjol, ser fram emot helst lika m�nga i �r!
Garvet infann sig naturligtvis f�rst d� jag ins�g att jag l�st fel �rtal, hade jag verkligen suttit hemma medan AFR Band spelat 4 mil h�rifr�n hade jag inte garvat det kan jag s�ga... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska f�rst ta en �l och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 5:49 pm Post subject: |
|
|
Ojd� Arnie, fasansfulla tanke att missa en spelning s� d�r... d�r satt hj�rtat allt i halsgropen medan pulsen steg... men som sagt det var ju lite kul �nd�, hihi
Jag misssade en Stefan Sundstr�m spelning p� s� vis f�r n�gra �r sedan, satt hemma i godan ro och surfade in p� hans hemsida och ins�g att han samma kv�ll spelade i Varberg, fan jag blev n�stan lipf�rdig eller jag tror till och med att det kom en t�r n�r jag ins�g att det var k�rt...
Men f�r s�kerhets skull s� borde du ta fram kalendern och b�rja boka in speldatum s� att det inte blir n�gra mer krockar med jobb och AFR...
R�tt ska va r�tt, f�rst och fr�mst spelningarna och sen f�r man anpassa jobbet efter det... eller hur? Jag t�nker p� F-Vandringen i somras, det var en riktigt d�lig planering
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 10:54 pm Post subject: |
|
|
Ja du Karin, att missa F-vandringen f�r att man sj�lv �r med och arrangerar en 200-personers konferens det �r �rtiondets krock! Jag hoppas slippa s�nt i �r och f�r v�l b�de h�lla koll p� "Tour Info" samt informera Headmaster om mina egna planer...
Vi ses somewhere on earth g�rna p� de vanliga st�llena (Blid�sund, K5 etc)
Kram Arnie _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska f�rst ta en �l och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
|