FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
OBS!!!! KORRIGERAT F-KRYSS OBS!!!!
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Talking in F-major » OBS!!!! KORRIGERAT F-KRYSS OBS!!!!
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Headmaster

Post Posted: Mon Dec 11, 2006 9:05 am    Post subject: OBS!!!! KORRIGERAT F-KRYSS OBS!!!!
Reply with quote

BoSjos skarpa ögon upptäckte några små misstag med F-Krysset, och vi har därför nu korrigerat och lagt upp en ny version. Tack BoSjo!

Lycka till!

(F)Headmaster
Ingvar

Post Posted: Tue Dec 12, 2006 7:29 pm    Post subject:
Reply with quote

Ahhhh!!

Detta ser finfint ut! Och jag kan vid första anblicken iallafall se att dels finns en del "vanligheter" så att vi som är gamla kryssare känner igen oss, men dels en del svårigheter som normal allmänbildning inte rår på, som exempelvis vågrätt 65 "Gurkstadens stolthet" - jag har visserligen bara åkt igenom denna stad någon gång, men enligt min åsikt finns här inget att vara stolt över... knepigt att få in ordet "INGET" när det bara skall vara 3 bokstäver... Cool

Jaha, detta kanske är lika svårknäckt som sommarens stora tankenöt!! Där bet jag i gräset å det gruvligaste och var rätt säker på att ingen annan heller skulle kunna knäcka det till synes oskyldiga krysset...

Hälsningar / Ingvar, från ett Borås som inte på långa vägar är lika blött som i Mölndal, fast är man regnälskare måste jag medge att det kanske var i mesta laget när jag skulle hem från jobbet igår...
andersf.com Forum Index » Talking in F-major » OBS!!!! KORRIGERAT F-KRYSS OBS!!!!
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003