View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 3:31 pm Post subject: T-BOX REVISITED |
|
|
Här är den - missade bilden sist jag reklamade den senaste jättekomplettboxen:
http://www.taubesallskapet.se/
Rulla ner sidan ett par rull och där ligger den utfläkt i all sin glans! CD-omslagen repliker av originalplattor inklusive stenkakor; Sonora, Odeon; så snyggt! Och allt i en kvadratisk kartong - med bok. Ekon av en annan snygg bautabox som dök upp härom hösten... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 6:12 pm Post subject: |
|
|
Ahhh, nu har jag sett den i verkligheten. Tog en sväng förbi stans ledande skivaffär efter jobbet och där stod den i all sin prakt på ett julbord fullt av maffiga boxar. Jomenvisst, det är ju en box som borde finnas i varje musikintresserat hem. Snacka om en låda full av historia. Så den ska nog införskaffas vad det lider (= när ekonomin tillåter ). Tyvärr så var exet jag höll i inplastat men jag misstänker att kopiorna på gamla stenkakekonvolut är grymt snygga.
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:14 pm Post subject: |
|
|
Jäklar! Den var ännu snyggare än man trodde!
Den är den snyggaste box som någonsin boxats ihop.
Kan vara den snyggaste produkt som någonsin producerats. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|