|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hypno
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 10:24 am Post subject: Tung dag/vecka |
|
|
Denna veckan har inte varit den bästa i mitt liv och igår kväll kom så en annan kalldusch. Tyvärr kan jag inte gå in på det här, men att bli sviken, få en "kniv" i ryggen, lurad och baktalad står väl inte direkt högst på min önskelista, tårarna kommer snart. De man trodde bättre om visar sig inte vara det man tror eller hoppas. En kniv i rygget ett slag i ansiktet betyder inget för dessa människor-
Man gör vad man kan för att människor skall trivas, lägger ner all sin fritid och sedan så hugger dom en förutsättningslöst och ohämat i "ryggen", stampar på min själ. Allt som sagts innan allt var förgäves, besvikelsen ligger tungt över mina axlar. Glädjen har försvunnit. Frågor som går runt; Vad är meiningen? Vad vill de? Varför just jag? Jag som bara ville gott.
Besvikelse kan vara tung att bära, en erfarenhet rikare har jag iaf blivit. Men till vilket pris? Ibland blir tron på mänskligheten bara tom, finns det något hopp om en ljusnande framtid?
Tack för att ni läste och lyssnade. _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:59 pm Post subject: |
|
|
Låt dig inte knäckas, Hypno!!!
Visst fan är det tungt när sånt händer... Men hellre att jag är den som baktalas och får en kniv i ryggen än att jag är en av dem, de svaga lågt stående männsikor som utdelar det... Det kommer alltid att finnas människor som behöver trampa på andra för att komma högre upp själva.. dom vet inte bättre... dom kan inget annat...det är fan synd om dom!
Nä Hypno, inte grubbla nu... bär huvudet högt och var glad för att du inte spelar i samma låga division...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 6:23 pm Post subject: |
|
|
Tack karin,
Jag kan berätta att rättvisan kommer troligtvis segrat, den person detta handlade om (det är nämligen flera). Har nu ikväll skrivit på ett papper och förnekar till allt som det påstås att personen sagt om mig och en annan person. Imorgon bitti är det stormöte, så vi får se vad som händer.
Men vi är laddade för strid. Kniven sitter fortfarande i ryggen men det är nästa slag.
Vi ses om ett par dagar. _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
|
|
|