View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hydra
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 7:55 am Post subject: Bonuslåtarna |
|
|
Hur bär man sig åt för att ladda ner bonuslåtarna? Öppna dom på siten fungerar utan problem men hur får jag dom till min dator?
_________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
admin Site Admin
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 1:52 pm Post subject: |
|
|
Det beror lite på vilken webbläsare du har, men i de flesta kan man göra på ungefär samma sätt -- högerklicka på länken och välj "Save target as" (eller något liknande), så laddas filen ned till din dator. |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 7:17 pm Post subject: |
|
|
hittar inte bonuslåtarna - hur gör man (har skickat in mitt f-box nr användarnamn + lösenord) _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
admin Site Admin
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 7:39 pm Post subject: |
|
|
Konstigt -- såvitt jag förstår är du blivit inlagd så att du ska kunna se det speciella forum där länkar till bonusmaterialet finns ("F-Box Bonus"); det finns sist i avdelningen för AFRs musik. Om det inte var ett fall av tillfällig blindhet så får du återkomma, berätta i så fall lite om vilken dator/webbläsare du använder -- inte för att det BÖR ha någon betydelse i det här fallet, men helt säker kan man ju inte vara... |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 10:14 pm Post subject: |
|
|
Jo - är något av en idiot framför datorn ibland - men hittade dit (längst ner) och klickade vidare på den länken som ledde till att en lista på bonuslåtarna visades - men dessa låtar var inte klickbara varken med vänster eller höger musknapp och ingen länk som leder vidare hittade jag heller _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 10:40 pm Post subject: |
|
|
lyckades ladda länkarna som favoriter här från f-forum nu - lyssnar för fullt och är NÖJD - ursäkta tjatet! _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
admin Site Admin
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 10:47 pm Post subject: |
|
|
arnbert wrote: |
lyckades ladda länkarna som favoriter här från f-forum nu - lyssnar för fullt och är NÖJD - ursäkta tjatet! |
Det är det som är meningen; du tillhör den utvalda skara som har tillgång till det forumet, och såvitt jag förstår är det enda sättet att ladda hem låtarna just genom avdelningen "F-box Bonus". "Eld och vatten" är inte att leka med, eller hur... |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 11:03 am Post subject: |
|
|
eld o vastten med "kontrabasmystik" är en riktig höjdare men gillar också CP versionen mycket _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
|