View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 9:27 pm Post subject: Stofésexpandyl köpes |
|
|
Hej,
när jag googlade på denna grunka, fick jag tre träffar, varav två var döda och den enda levande verkade handla om fallskärmshoppning, och var skriven med med ljusblå text mot vit botten (som iallafall inte jag klarar att läsa).
Om du har en stofésexpandyl i hyfsat skick är jag intresserad !
Maila helst svar till mig på ingvarl.nilsson@telia.com och tala om vad du vill ha för den. Du kan givetvis även svara här i F-marknaden, men då riskerar jag att det blir huggsexa.....
Hälsn Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
Roffe the snake
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 12:46 pm Post subject: |
|
|
Ungefär 13 st om man söker med apostrof i ordet....Kanske att du kan hitta en vid ramlösakvarn? Minns inte exakt var jag fick tag på min....:-) min är dock inte till salu. /Roffe the snake |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 6:59 pm Post subject: |
|
|
Ok Roffe the snake,
jag blev jätteglad när jag såg att du hade 13 st! Men sedan såg jag att jag blivit litet överivrig och att du inte hade någon över att sälja....
Beträffande de 13 träffarna - det verkar vara fildelnings-sajter som ju är så förhatligt enligt Piratbyrån....
Hälsn Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 1:47 pm Post subject: |
|
|
Roffe the snake wrote: |
Minns inte exakt var jag fick tag på min.... min är dock inte till salu. /Roffe the snake |
Aj, aj, aj... men det kan nog inte vara originalet...
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
|