View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hypno
|
Posted: Mon Apr 22, 2013 8:18 pm Post subject: Sparks - Two Hands One Mouth Live in Europe |
|
|
WOW!!! Vilken musik, enkel och så jävla bra. Går att köpa från deras hemsida.. piano/synth och sång... enkelt. Deras låtar lyfter flera 100%.... _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Jul 02, 2013 10:49 pm Post subject: |
|
|
Sparks regerar som alltid! Fast när jag såg denna konsert live saknade jag ändå bandet på låtarna från 70-talet. Men det bästa med dem är deras ständigt nyfikna sökande. När min syster och svåger var på besök för nått år sen frågade jag vilken musik de ville höra. "Överraska oss!" sa de. Då satte jag på "The Seduction of Ingmar Bergman", radioteatern med Sparks från augusti 2009. Unikt. _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Oct 03, 2013 1:25 pm Post subject: |
|
|
Ah...
Men får hoppa det den här gången. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Oct 28, 2013 7:46 am Post subject: |
|
|
För min del är jag osäker efter förra årets gig och svag tillväxt i kassan. Egentligen ska man ju bara vara där när de kommer men...vi får se. De kommer nog tillbaks...Russell har ju bara nyss fyllt 60 _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
|