View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 11:29 am Post subject: Välkommen tillbaka PETER R! |
|
|
PETER R:s Ryggoperation för en månad sedan har utfallit mycket positivt. Han har nu blivit befriad från diverse beläggningar på kotor som orsakat honom stor smärta i över ett år. Peter har varit frånvarande på två konserter i höst. Han är nu med igen och ser fram emot Norrlandsturnén i nästa vecka. Underbart!
Rock on!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 11:35 am Post subject: |
|
|
Åh vad skönt...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 2:55 pm Post subject: |
|
|
YES, har själv haft såväl diskbråck som nyligen en fall - skada på ryggen o vet hur jävligt det kan vara, samt hur skönt det är när det släpper-håll i hatten nu! _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 3:12 pm Post subject: |
|
|
Brabrabra! Så bra att höra att det gått bra. Heja Peter! _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 8:17 pm Post subject: |
|
|
Skönt att höra att du kryat på Dig Peter. Välkommen tillbaka.
//Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Grönlund
Joined: 26 Jun 2011 Posts: 42 Location: Boden men bor i Södertälje
|
Posted: Sat Oct 22, 2011 11:32 pm Post subject: |
|
|
Underbara nyheter! Välkommen tillbaka! _________________ “The best music is essentially there to provide you something to face the world with.” - Bruce Springsteen |
|
Back to top » |
|
|
bosjo
|
Posted: Sun Oct 23, 2011 1:27 am Post subject: |
|
|
Fantastiska nyheter! Jag har visserligen inte haft diskbråck, men spelat korpfotboll med liknande resultat -- jag behövde visserligen ingen operation, men det blev en sommar i stillhet. _________________ F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade! |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Sun Oct 23, 2011 8:02 pm Post subject: |
|
|
Härligt att höra - god fortsättning på det goda tillståndet! Ser fram emot nästa möte med favoritspelmanslaget! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
|