|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fabbe
|
Posted: Wed Jul 06, 2011 10:29 am Post subject: Kackelstugan |
|
|
Tack för en ny härlig spelning. Man blir aldrig besviken. Bandet och Anders i högform !!!
Hälsningar Fabbe |
|
Back to top » |
|
|
Parfymerad Kyckling
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 1:02 am Post subject: En bra kväll |
|
|
Ja, det var riktigt, riktigt bra trots Peters frånvaro. Intressanta låtval, bland annat att Anders F själv inledde med "Rosen i regnet". Det som riktigt sparkade igång konserten var dock en riktigt tung "Mamma, hjälp mig". En annan höjdpunkt var "Komedia", men kvällens klimax var spelningens egentliga slut innan extranumren – en stekhet dödsmördarjävlaridet-version av "Osårbar".
Annars: Anders F var avspänd och skön på scenen trots att det blev mer gitarrjobb för honom med Peter borta, Jesper var i högform och Rytmbjörnarna lyste av spelglädje.
Kort sagt: Riktigt lyckat. _________________ Yeah, right, exactly...du vet vad jag menar... |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 2:59 pm Post subject: Re: En bra kväll |
|
|
Parfymerad Kyckling wrote: |
Ja, det var riktigt, riktigt bra trots Peters frånvaro. Intressanta låtval, bland annat att Anders F själv inledde med "Rosen i regnet". Det som riktigt sparkade igång konserten var dock en riktigt tung "Mamma, hjälp mig". En annan höjdpunkt var "Komedia", men kvällens klimax var spelningens egentliga slut innan extranumren – en stekhet dödsmördarjävlaridet-version av "Osårbar".
Annars: Anders F var avspänd och skön på scenen trots att det blev mer gitarrjobb för honom med Peter borta, Jesper var i högform och Rytmbjörnarna lyste av spelglädje.
Kort sagt: Riktigt lyckat. |
Kycklingar i Kackelstugan - suveränt! Tack för rapport. Setlistor kommer framåt turnén antar jag. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
|
|
|