View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Gudrun
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 6:43 pm Post subject: |
|
|
krikkola wrote: |
Jag skulle också vilja höra "Liv och Lust", men som jag fattat, så var Anders inte speciellt nöjd med den. Har den någonsin framförts live, förutom i Nyhetsmorgon Tv4 ??? |
Ja, jag har också hört något sådant. Men jag förstår det icke. En sådan suggestiv låt med folkmusiktongångar borde bli rent magisk live. |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 10:19 pm Post subject: |
|
|
Håller med... först visste jag inte vilken låt ni pratade om "Liv och lust"... så jag letade upp den... en perfekt låt att framföra live.. kan inte mer än hålla med... det är något mystiskt med låten. Hoppas Anders spelar den på någon spelning jag kan medverka på _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
frissan
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 9:10 pm Post subject: |
|
|
Komedia vore härligt att få höra.
Och cleaner
_________________ livsnjutare,optimist,empatist. |
|
Back to top » |
|
|
Jacob S
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 9:58 pm Post subject: |
|
|
Skulle själv vilja höra "Om du blir torsk nån gång" men den har visst typ 0%. _________________ Jag ser det brandgula loket, det går genom motet. |
|
Back to top » |
|
|
Zappanoeneh
|
Posted: Thu May 08, 2008 4:00 pm Post subject: |
|
|
Jag vill höra "Bara vara nära dig" från Caviar Pizza och "Sagan on Sven" från oslagbara "Det hysteriska draget" och som xtranummer "La-la-la-la-la-la-lagom hårt". Men hur blir det med det nu? verkar ju inte som Skåne finns på turnekartan i sommar?, man får vänta till Ronneby ser det ut som, ja eller Malmö då. _________________ Jag ser ditt bleka ansikte |
|
Back to top » |
|
|
|