View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Janne
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:52 pm Post subject: |
|
|
Hur kommer man med på listan, då? Anmäler man sitt intresse via F-box avdelningen som föreslaget, eller sker det på annat sätt? _________________ Det här är ett stycke text som har lagts till i det inlägg du läser... |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 8:24 pm Post subject: |
|
|
Janne wrote: |
Hur kommer man med på listan, då? Anmäler man sitt intresse via F-box avdelningen som föreslaget, eller sker det på annat sätt? |
Ja, alltså jag föreslår så här. Om Anders har möjlighet att släppa loss en CD-R med outtakes från Örebro-giggen 05 så gör vi helt enkelt en lista under F-Boxforumet där intresserade kan sätta upp sig och sedan skickar vi skivan till varandra i tur och ordning. Men faan, Hibbitt, du tänker bara på alkohol .
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:32 pm Post subject: |
|
|
What!? Nej hallå där. Mina vyer vidgas i rasande takt nu när vin kan vara f-musik också. Anyvin - delikatesser som delikatesser. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 8:35 pm Post subject: |
|
|
Lite outtakes låter som en trevlig idé. Jag är så redo för en sådan Cd _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Gurra
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:48 pm Post subject: |
|
|
Kolla in www.killuglyradio.com ang. Zappa-vines ! _________________ Hälsningar