View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
arnbert
|
Posted: Fri Jul 17, 2015 9:13 am Post subject: Lasse i Parken 7/8 |
|
|
Hm har hittat en sommarspelning till! Lasse i Parken 7/8, på Söder nära Hornstull.... Promenadavstånd... Så är jag inte på resa så....
Magnus Lindberg och Anna Järvinen är förband - gillar faktiskt båda!
Nån mer som har tankar på att knalla dit? Kanske krävs förköp? Det är inte så stort fast folk sprider väl ut sig i trädgården. Mysigt ställe men har bara fikat där förut. _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Jul 23, 2015 1:38 pm Post subject: Re: Lasse i Parken 7/8 |
|
|
arnbert wrote: |
Hm har hittat en sommarspelning till! Lasse i Parken 7/8, på Söder nära Hornstull.... Promenadavstånd... Så är jag inte på resa så....
Magnus Lindberg och Anna Järvinen är förband - gillar faktiskt båda!
Nån mer som har tankar på att knalla dit? Kanske krävs förköp? Det är inte så stort fast folk sprider väl ut sig i trädgården. Mysigt ställe men har bara fikat där förut. |
Jomenvisst! Jag o Lena ramlar förbi.
_________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Tue Aug 04, 2015 1:32 pm Post subject: |
|
|
Biljett inköpt.
Vågar inte chansa på att det finns biljetter kvar på fredag. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Mon Aug 10, 2015 11:08 am Post subject: |
|
|
Då ingen annan lagt ut selistan här så gör jag det:
1. Kungarike
2. Gratiserbjudande
3. Vildhonung
4. Billys väntan på Isabell
5. Annabeenox
6. Caviar Pizza
7. Tambourines & Lovers
8. Guds rosor
9. Europa brinner
10. Komedia
EXTRANUMMER:
11. Din barndom skall aldrig dö
En fin blandning av låtar. Inga överaskningar även om det kanske var oväntat med Cavia Pizza och annabeenox på visdagarna. Tror att många som var där inte sett AFR tidigare men de flesta som jag "överhörde" verkade tycka det var riktigt bra. Svågern var där ooch såg AFR live för första gången och verkade mkt nöjd med vad han hört. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
|