View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Candyman
|
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 11:04 am Post subject: |
|
|
My goodness!!!!!
(F)Headmaster |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 11:18 am Post subject: |
|
|
Holy shit!
Dåså då väntar vi bara på the Complete Concerts Of AFR Band 1990-2010.
En nätt liten box på 374 cd.
De tjugofem första beställarna får en t-shirt också. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 11:59 am Post subject: |
|
|
Och... Dom tusen första beställarna får antagligen även det lilla som finns kvar av Upphovsmannen, sedan han har jobbat ihjäl sig med att überdesigna den stora trunk (med tillbehör och extrafack) som behövdes för det projektet...
End of story
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Fri Jan 21, 2011 4:04 pm Post subject: |
|
|
Den AFR-boxen ser vi fram emot . Annars skulle jag kunna tänka mig att "Bootleg series vol 10" med Dylan blir en låda om 330 CD-skivor (jodå, jag har räknat ) med samtliga konserter från 1978-turnén .
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Parusen
|
Posted: Tue Apr 19, 2011 2:28 pm Post subject: |
|
|
å där alla spår rullar av skivan som lakrits-snöre och kan ätas upp efterhand........ _________________ / Anders Jih
>Amerika |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sat Oct 21, 2017 2:16 pm Post subject: |
|
|
Måste ju säga att jag gillar den form av liveplatta vi fck förra året samt att LFDMZ är utmärkt!
Gärna en ny liveplatta med nyskrivna epos av Lovenetyp och längd! Men gillar nog studioplattor allra bäst och den nya är ju riktigt skön! "Löv ska falla lätt och vackert" kan vara en topp tio eller iaf topp 20 låt i hela produktionen liksom relativt nya Det är för mörkt i mörkret! Hög kvalité genomgående from comebacken DAUTÄF, fast egentligen genom hela produktionen! _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
|