View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arnie
|
Posted: Fri May 09, 2014 8:39 am Post subject: Årsmöte nr 1 - bara 47 dagar kvar! |
|
|
Kära F-heads och Headmaster!
Äntligen åter på Forumet, har varit inne i en F-örfärlig svacka men nu j-lar!
Bara 47 dagar kvar till Årsmöte nr 1 - dax att ta upp tråden . 47 är en sorts lyckotal för mig så det passade bra att boka biljett redan idag (tvärtom mot vad jag brukar...). Ser F-ram emot ännu ett livgivande årsmöte och efter att ha set listorna från Malmö mm så kliar det i musiköronen redan!
Vi ses - uppropet startar nu!
Eder evige F-rände / Arnie _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Tue May 13, 2014 11:36 am Post subject: |
|
|
Även jag har för en gångs skull varit ute i god tid och införskaffat biljett till årets första årsmöte.
Vi ses ombord eller kanske på ngn pub strax innan.
/C-man _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Mon May 26, 2014 9:21 am Post subject: |
|
|
Känns tryggt med biljetter i god tid, man börjar bli gammal:-) _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Mon May 26, 2014 4:47 pm Post subject: |
|
|
Båten i sjön, instrumenten nyslipade! _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Mon May 26, 2014 6:55 pm Post subject: |
|
|
Biljetter införskaffade _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 10:31 am Post subject: |
|
|
Ok dags igen.
Årsmöte/Blidösund #36 .
Nu gäller det att hålla reda på datumen.
25:e!
_________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 3:41 pm Post subject: |
|
|
Flera f heads-up på DAg Vag galan på Mosebacke igår som lite förladdning inför årsmöte 1 _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 3:57 pm Post subject: |
|
|
arnbert wrote: |
Flera f heads-up på DAg Vag galan på Mosebacke igår som lite förladdning inför årsmöte 1 |
Ååå skulle varit där om jag kunnat.
Kommer igen nästa år. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Jun 23, 2014 8:27 pm Post subject: |
|
|
Wirströms som vanligt innan? Jag kan nog vara där till kl 17 om inte tågen strular. Förmöte är väl regel, eller hur? _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Jun 23, 2014 8:30 pm Post subject: |
|
|
Någon som för övrigt kan husera en norduppländsk f-head efter stängningsdags? _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Candyman
|
Posted: Mon Jun 23, 2014 9:52 pm Post subject: |
|
|
Hej Arnie. Har du inte hittat ngt annat kan du få kvarta vid Hornstull. Jag är gräsänkling den här veckan då fru och Lillskrutta är på fiolläger så Lillskruttans rum och säng är ledig. Måste dock upp och jobba så var beredd på att stiga upp tidigt (läs: ca 06:30) på torsdag. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
|
Posted: Tue Jun 24, 2014 8:46 am Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
Wirströms som vanligt innan? Jag kan nog vara där till kl 17 om inte tågen strular. Förmöte är väl regel, eller hur? |
Wirströms - kör vi det?
Eller har nån koll på om nåt annat bestämts någonannanstans?
Annars kör vi Wirströms. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Jun 24, 2014 9:58 am Post subject: |
|
|
Tack Hibbitt, jag kvartar gärna vid Hornstull. Tidig revelj passar även mig. Hoppas vi kan ta en liten eftersits efter båten, kanske åt söderhållet till? Ser fram emot ännu ett Årsmöte! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Jun 24, 2014 10:00 am Post subject: |
|
|
Förlåt jag skrev fel, tack Candyman ska det vara! (Råkade bara se Hibbitts "logga" när jag svarade). Vi ses! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
|
Posted: Tue Jun 24, 2014 10:15 am Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
Förlåt jag skrev fel, tack Candyman ska det vara! (Råkade bara se Hibbitts "logga" när jag svarade). Vi ses! |
Haha nä har inte flyttat in hos Candyman än och du bor så mycket bättre vid Hornstull än i min sofflösa överbelamrade kvart i sunk-Fittja.
Dit du iochförsig såklart är jättevälkommen anytime. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|