View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
anakronfilm
|
Posted: Thu Aug 29, 2013 8:33 pm Post subject: |
|
|
Hibbitt wrote: |
Headmaster wrote: |
Kommer att finnas på Årsmötet!
(F)Headmaster |
Wow igen! Pre-release! |
Jajemen, det blir smygrelease där! |
|
Back to top » |
|
|
Lottanders
|
Posted: Thu Sep 05, 2013 9:09 am Post subject: |
|
|
Härligt! Och vad är priset? Antar att det är cash som gäller... _________________ Lottanders i Täby |
|
Back to top » |
|
|
anakronfilm
|
Posted: Mon Sep 09, 2013 12:29 pm Post subject: |
|
|
Lottanders wrote: |
Härligt! Och vad är priset? Antar att det är cash som gäller... |
Såvitt jag förstått - som inte kommer vara på plats - så kommer Headmaster själv sälja dem en aning billigare än vad det blir att få en skickad från Ginza när den släpps.
Ni som är intresserade men inte har möjlighet att köpa filmen på årsmötet får gärna boka en på Ginza innan den 1 oktober. Ginza tvivlar nämligen på att det finns publikt intresse för en film om denna artist och tar bara in filmen i sitt sortiment om det bokas tillräckligt. Jag utgår från att de har fel! |
|
Back to top » |
|
|
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Tue Sep 10, 2013 4:46 pm Post subject: |
|
|
Kan dessvärre inte komma den här gången, så jag har bokat/köpt den från Ginza! _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
Back to top » |
|
|
vigge
|
Posted: Mon Sep 16, 2013 2:21 pm Post subject: |
|
|
någon från blidösund som hunnit se den än? |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Sep 17, 2013 12:18 pm Post subject: |
|
|
vigge wrote: |
någon från blidösund som hunnit se den än? |
Kikade på den som hastigast direkt efter årsmötet men ska se den igen.
45 minuter (+ 4 låtar bonus) med växelvis livemusik och intervju med Anders F och Peter R.
Intressant och kanske lätt oväntat är hur filmen så starkt fokuserar på livemusiken, improvisationen, setlisteomkastningarna - hur både musikerna och publiken peppas av ett sånt tänk.
Och så får man en sällsynt och finstämd En Ängel Överlevde Divornas Krig från Vänersborgs Teater och en helt lovely crazy version av Komedia.
_________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
anakronfilm
|
Posted: Fri Nov 22, 2013 8:43 pm Post subject: |
|
|
Jag hade glömt bort att jag klippt två trailers till den här filmen. Nu har jag lagt upp den andra, den är röd och utspelas i Örebro.
https://www.youtube.com/watch?v=nROWcLmqljA |
|
Back to top » |
|
|
anakronfilm
|
|
Back to top » |
|
|
|