View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arnie
|
Posted: Mon Jul 01, 2013 8:54 pm Post subject: Årsmöte 2013 |
|
|
Äntligen åter på forumet, känns som en evighet sen. Börjar se fram emot årsmötet och laddar för närvarande med ARRC. Hoppas Stockholmsdröm är kvar på setlistan från Sala. Det vore härligt att se&höra den medan man glider fram på stockholmsvattnen.
Troligen ingen tid för Wirströms i år men om inget oförutsett tillstöter så ses vi på den stolta damen! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Mon Jul 01, 2013 9:13 pm Post subject: |
|
|
Biljetter bokade!
Jag stämmer gärna träff någonstans vid 16.00, finns väl ställen med renare toaletter än Wirströms? _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Jul 02, 2013 10:32 am Post subject: |
|
|
bengofury wrote: |
Biljetter bokade!
Jag stämmer gärna träff någonstans vid 16.00, finns väl ställen med renare toaletter än Wirströms? |
Hehe garanterat.
Men det är ju lite inarbetat med Wirströms tom för utsocknes så så länge inget annat bestäms så gäller väl det? _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Tue Jul 02, 2013 1:09 pm Post subject: |
|
|
Inte för att jag kommer denna gång men ni ska väl inte träffas på toaletten? _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Jul 02, 2013 10:25 pm Post subject: |
|
|
Hej Hibbitt, just innan detta inlägg skrevs hade vi exakt lika många inlägg - 524 - genom tiderna här på forumet! Värt att fira med en kall öl på det kära fartyget! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 9:57 am Post subject: |
|
|
Kommer förbi Wirströms trots taletterna om inget annat bestäms _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 9:58 am Post subject: |
|
|
skitiga toaletter ja ser att det är 550... = mycket "skit" _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
bengofury
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 9:42 pm Post subject: |
|
|
Kommer till Wirströms också, vi ses på muggen _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sun Sep 08, 2013 11:46 pm Post subject: |
|
|
Nytt årsmöte
Ny muggdiskussion?
Nu över 560 skit-inlägg...
Syns på Blidösund på tors om inte annat!
I morrn blir man flyttkarl o tredje o dista barnet flyttar ut/ bara över bron till Högalid men ändå- lite vemodigt är det allt men nog värt förfirande på tors iaf _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Sep 10, 2013 10:57 am Post subject: |
|
|
Septemberårsmöte.
Wirs?
Eller?
Kan nog komma ifrån jobbet lite tidigare tror jag. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
bengofury
|
Posted: Tue Sep 10, 2013 4:48 pm Post subject: |
|
|
Jobb och brist på hundvakt gör att jag och Lene tyvärr inte kan komma den här gången
Ha det så kul alla ni som åker!!! _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Sep 10, 2013 6:07 pm Post subject: |
|
|
Jag måste tyvärr instämma med bengofury - ingen båt på torsdag . Lite för mycket annat på gång samtidigt. En önskan vore att F-årsmötena vore något mer åtskilda i tiden, jag tycker det vore perfekt med första årsmötet i mitten-slutet av juni (som förut) och nr 2 gärna ngt senare, kanske oktober (och då kan det komma med i Blidösundsföreningens rabattbiljettsäsong). Kan man påverka detta kanske?
Önskar förstås alla er som är där en sedvanlig höjdarkväll & ser fram emot setliste- och andra rapporter som vanligt!
_________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Thu Sep 12, 2013 9:26 am Post subject: |
|
|
För förkyld för wirströms, men till båten skall jag pallra mig iväg _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
krikkola
|
Posted: Thu Sep 12, 2013 3:37 pm Post subject: |
|
|
För att inte sabba traditionen, så får jag väl förfesta själv på wirströms... Vi ses på båten! |
|
Back to top » |
|
|
|