View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
HH
|
Posted: Fri Dec 14, 2012 3:32 pm Post subject: Gradvall rekommenderar |
|
|
I dagens nummer av Dagens industri (Weekend-bilagan) skriver den eminente Jan Gradvall en kort notis under rubriken Gradvalls val, där han rekommenderar sånt han gillar. Jag tror inte det finns på nätet så jag skriver av det:
BOX
F-SAMLINGEN (F-Records), Anders F Rönnblom. Fråga First Aid Kit om deras svenska favoritartister – och systrarna börjar sjunga låtar av Anders F Rönnblom som de har lärt sig utantill. Fin box med fyra cd med låtar från 1971 till 2012. |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Fri Dec 14, 2012 9:49 pm Post subject: |
|
|
åh det glädjer mig att du delar med dig av de små notiser som ibland glimtar förbi och skänker lite ljus i mörkret... Tack för detta HH och så sätter vi upp mister Jan Gradvall på listan över män vi gillar
Over and out Heads, och glöm inte gå ut å kolla efter stjärnfall i natt
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
arnbert
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 4:41 pm Post subject: |
|
|
Härligt och en första retrospevtives cd att se fram emot good news o Akkurat i kväl l- livet leker trots att snöröjningen inte fungerar eller fungerar så att de plogar upp snö framför grinden och när man klättrat över grinden o skottat så den går att öppna plogar de upp ny snövall framför - det är bara att springa naken i ett snöfall o vara glad in till akkurat eller d, et blir nog en promenad m kläderna på Hornsgatan upp detta kalla fosterland men syns snart _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
 |
|