View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
A.S.
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 2:22 pm Post subject: |
|
|
I morgon är det dax! Makalös och ramlös konsert som ju dessutom med automatik blir en rapport från ett kallt fosterland!
DETTA BLIR KUL!
Morgondagen kommer med stormsteg, F-headsen också.
VI SES !
A.S.
[/img] |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 10:36 pm Post subject: |
|
|
Må alla kvarnbarn förenas i gemensam flykt med stygg whisky eller Camillas fyllda vinglas! Gör vad ni vill, det finns inga gränser och spela kort ett natt medan eldarna brinner och ugglorna tänker! Jag behöver ert stöd, det är så mycket jag saknar...
Med andra ord: I will miss you!
Hoppas att kvarnen tål en repris lite längre norrut, där måndag är söndag i en helt annan tid...
Önskar alla en fabulös kväll på det härliga Victoria! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 11:00 pm Post subject: |
|
|
Ja. det är bara att instämma. Det blir tyvärr ingen Malmöresa för mej denna gången. Så.. Om ni träffar Louis så är jag tyvvärr inte på väg. Men en dag ska vi ha det bra för kvarnen ska vi ha. Ha det så bra alla. /hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
Fabbe
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 4:16 pm Post subject: |
|
|
Det var en kul och lång spelning. Väldigt stor variation i soundet på de båda seten. Förväntningarna på det första setet infriades verkligen med råge !!!
Tack för en trevlig kväll.
Hälsningar Fabbe |
|
Back to top » |
|
|
A.S.
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 6:02 pm Post subject: |
|
|
Vilken härlig musik!, vilken härlig publik!, vilken härlig teaterlokal!
Inget kunde varit bättre, svinkallt ute men en stor, stor värme inne.
Tack allihop, vi ses nog snart igen, gärna i Malmö som är en härlig stad.
Hälsningar
A.S. med fru. |
|
Back to top » |
|
|
EoB
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 10:08 pm Post subject: |
|
|
Håller fullständigt med A.S med fru. Tack för en go kväll. Blev riktigt nostalgiska av alla texter från Ramlösa kvarn, och andra setet var ju inte dåligt det heller. Abris!! du skulle varit med......flickan som just har blivit kysst, sitter tyst...........................
Kramar från oss båda
EoB
Vi ses på Öland. |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 10:30 pm Post subject: |
|
|
Grattis till er som var med om denna historiska kväll! Vill gärna höra mer detaljer ! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
|