View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Mon Oct 17, 2011 10:50 am Post subject: ...konserterna samlar sig... Tips |
|
|
Madama Butterfly, AFR i Vbg, Ian Anderson just avklarade.
Och Crosby/Nash, Karmelitsystrarna, Dylan, Carmen, Jorma Kaukonen, Paul McCartney, Nick Lowe, Lamb Lies Down On Broadway med Musical Box på Cirkus färdigspikade...
Och så finns Ryan Adams, 10CC, Jane Birkin, Amy LaVere, Tosca med José Cura, John Cale, Costello, Elliott M, Dag Vag... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 10:58 am Post subject: |
|
|
Mycket att göra alltså
Och då hade du ändå inte med Bob Geldof (i kväll på Katalin) eller Nick Lowe (2 feb -12 på samma ställe - då tänker jag nog gå).
Music rules! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Fri Nov 04, 2011 10:30 am Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
Mycket att göra alltså
Och då hade du ändå inte med Bob Geldof (i kväll på Katalin) eller Nick Lowe (2 feb -12 på samma ställe - då tänker jag nog gå).
Music rules! |
Nick tar man i Stockholm ja.
Och ikväll är det han den där Dylan. Exakt på dagen 50 år efter hans första spelning i NYC. Och Izzy är på plats!
Tiden den tiden var skum den är... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Sun Nov 06, 2011 10:25 pm Post subject: |
|
|
Varför inte en tur till Upsala för Nick-giget? vore kul att dela detta! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
|
Posted: Mon Nov 07, 2011 10:31 am Post subject: |
|
|
Arnie wrote: |
Varför inte en tur till Upsala för Nick-giget? vore kul att dela detta! |
Nja efter några o-roliga nätter från Uppsalahållet som inbegripit både liftande, promenerande, felaktiga tidtabeller och taxi förutom dyra nattbussar över Arlanda, så haffar jag nog mina konserter i Stockholm om det finns det att välja på också... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|