Micke L
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 7:13 pm Post subject: Lundell ställer in sin vinterturné |
|
|
http://www.expressen.se/noje/1.2286950/ulf-lundell-staller-in-hela-varturnen
Ulf Lundell ställer in hela sin vinterturné på 23 konserter. Live Nation hänvisar till sjukdom och Thomas Johansson säger till Sveriges Radio Värmland:
- Lundell och hans band skulle börjat repetera i dagarna inför konsertturnén. Lundell inte är allvarligt sjuk men inför risken att behöva ställa in enstaka konserter fattades idag beslutet att avblåsa alltihop."
Det där låter tyvärr oroväckande tycker jag. Låter som en dimridå. Minns att Peter Le Marc också ställde in hela sin turné efter sitt förskräckliga cancerbesked. Det känns som om sjukdomsförloppet kan ha en ganska oberäknelig utgång om man nu är rädd för att behöva ställa in enstaka konserter. Näää, usch nu blir jag orolig . Skiter väl i turnén även om jag såklart hade sett fram emot den jättemycket. Hoppas verkligen att det INTE ÄR något allvarligt. Krya på dig Uffe!
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|