View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 10:04 am Post subject: USELT BEACH BOYS-ALBUM SÖKES... |
|
|
Vet ju att alla här på F-forum har breda musiksmaker och välfyllda skivhyllor, så alldeles omöjligt kanske det inte är att någon av misstag råkat bli ägare till Summer in Paradise från -92.
http://en.wikipedia.org/wiki/Summer_in_Paradise
Ligger väl på en säker nedflyttningsplats i den stora Beach Boys-tabellen... Alla andra fantastiska och fantastiskt bleka BB-skivor finns i snygga informativa återutgivningar men just denna är tokutgången. Någon? _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 2:35 pm Post subject: |
|
|
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig Hibbitt. Däremot så äger jag "Knocked out loaded" ... ett annat riktigt genomuselt album med du vet vem, som väl vad jag förstår aldrig blivit remastrat och återutgivet. Fast den går ju ändock att få tag på.... tyvärr. Speciellt vacker är den inte heller.
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Jan 11, 2011 2:58 pm Post subject: |
|
|
Micke L wrote: |
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig Hibbitt. Däremot så äger jag "Knocked out loaded" ... ett annat riktigt genomuselt album med du vet vem..
|
Härligt svar, Micke! Erbjuder en annan skitskiva med någon helt annan...
Har du Bowies Never Let Me Down från -87? Fruktansvärd ljudbild och helt ointressanta låtar o texter. Har den...
Tror vi ska starta en egen tråd om sånt här...
Åter till frågan: Summer in Paradise med Beach Boys. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|