View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Candyman
|
Posted: Tue Aug 24, 2010 9:53 am Post subject: Blidösund 16/9 |
|
|
Jag samlar ihop mina tankar och det känns hårt att komma på att jag glömt införskaffa biljett till detta eminenta evenemang. Upptäcker också till min fasa när jag idag går in på Ticnet att såväl däcksbiljetterna som picknicklådebiljetterna är slut.
Jag tar gärna hjälp av högre makter för att ta mig dit men i första hand undrar jag om något vänligt F-head lyckats få en biljett över som han el hon kan tänka sig sälja till mig eller kanske dom automatiska undrens tid är förbi. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Aug 24, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
Hoppsan...verkar som biljetterna går åt snabbare nuförtiden än för ett par år sen, eller? Bäst att skynda sig... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 10:41 am Post subject: |
|
|
fick köpa matbilj... surt , vet ej riktigt hur jag skall hantera det , får väl äta supersnabbt så jag bara missar en låt eller... eller donera maten... eller... _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 11:22 am Post subject: |
|
|
Man kanske kan ta med en unicabox och rafsa ner pytten i och smyga upp på akterdäck... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 4:17 pm Post subject: |
|
|
Just det. Doggybag doggybag! Bravado bravado! På torsdag på torsdag med eller utan mat!
...OCH ÖVERALLT SÅ SÅG DU MAT OCH VACKRA MÄNNISKOR SOM GLED FÖRBI DIG...
...EN LITEN KUDDE AV NOUGAT VAR DET ENDA SOM DU FICK I DIG... _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 9:17 pm Post subject: |
|
|
ja nåt käk o nån musik blir det iaf i mixen _________________ FBOX
923 |
|