View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster

|
Posted: Mon Feb 15, 2010 11:32 am Post subject: ÅRETS TVÅ Å R S M Ö T E N SPIKADE! |
|
|
ÅRSMÖTE 1:
Den 1 juli på S/S BLIDÖSUND, Stockholm
ÅRSMÖTE 2:
Den 16 sept på S/S BLIDÖSUND, Stockholm
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Mon Feb 15, 2010 12:17 pm Post subject: |
|
|
Lagt in om semester och godkänt den själv det är en fördel när man vikarierar för chefen...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 8:22 am Post subject: Re: ÅRETS TVÅ Å R S M Ö T E N SPIKADE! |
|
|
Headmaster wrote: |
ÅRSMÖTE 1:
Den 1 juli på S/S BLIDÖSUND, Stockholm
(F)Headmaster |
Det är inte sant!
Jag som går på de traditionenliga årsmötena på Grönan med Sven-Bertil Taube också... Som utmed decennierna minskats från fem dagar till tre dagar till - nytt för i år - en (1!) enda dag. Den dagen.
 _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
EoB
|
Posted: Fri Apr 02, 2010 6:42 pm Post subject: |
|
|
Vi kommer. Hotell bokat. Vi syns och hörs 1 juli. Avvaktar bara bokningen av biljetter. |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Wed Jun 16, 2010 2:44 pm Post subject: |
|
|
Gick just förbi muren här utanför mitt jobb och såg nyuppsatta Blidösundsaffischer med kommande veckors evenemang.
"F-headsens första högtidsstund" annonserar de med - kul  _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
arnbert
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 6:11 pm Post subject: |
|
|
ja , där blir det inte fel o i år har jag biljett också.... _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
 |
|