View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Micke L
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 4:27 pm Post subject: Bilder |
|
|
Gott Nytt År Headmaster och alla F-Heads!
Sitter och kikar lite på 2009 års bildkavalkad och där finns många fina bilder. En undran jag har är om det inte skulle gå att lägga upp en liten avdelning på hemsidan där åtminstone dom bästa av bilderna eller några speciellt utvalda är nedladdningsbara som t ex skrivbordsbilder? Givetvis med fotografernas tillstånd eller åtminstone dom bilder som Mariann och F:et bidrar med.
Helt aporopå det så slår det mig att hatten som F bar på gigget i Lunger 2009 påminner rätt mycket om huvudbonaden på "Fosterlands"-LP:n. Är det månne den?
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 2:22 pm Post subject: Re: Bilder |
|
|
Micke L wrote: |
Gott Nytt År Headmaster och alla F-Heads!
Helt aporopå det så slår det mig att hatten som F bar på gigget i Lunger 2009 påminner rätt mycket om huvudbonaden på "Fosterlands"-LP:n. Är det månne den?
Micke |
Ja, det är den gamla "Ramlösa Kvarn-hatten" som även förekom på Fosterlands-LP:n, dock numera något nerklippt i brättena...
Missa inte live-inspelningen på Victoria-teatern 5 och 6 mars! Det kommer bli en minnesvärd kväll!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
Bilder!
Kul med så olika perspektiv, teknik, kvalitet etc.
Man får feelingen av resan, året, årstiderna, de olika situationerna. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
|