View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Headmaster
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 4:26 pm Post subject: KORT INFO: Peter R har återhämtat sig!! |
|
|
Peter R har nu återhämtat sig efter en natt på SÖS.
Läkarna behöll honom där och tog många prover men kunde inte finna något fel på hans hjärta. Det känns väldigt skönt.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 5:02 pm Post subject: Re: KORT INFO: Peter R har återhämtat sig!! |
|
|
Headmaster wrote: |
Det känns väldigt skönt.
(F)Headmaster |
Tack för den infon - brabrabra! _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 6:42 pm Post subject: Re: KORT INFO: Peter R har återhämtat sig!! |
|
|
Hibbitt wrote: |
Det känns väldigt skönt.
(F)Headmaster |
Tack för den infon - brabrabra! |
ja det är bara att hålla med...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
bosjo
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 9:28 pm Post subject: Re: KORT INFO: Peter R har återhämtat sig!! |
|
|
Peter R har nu återhämtat sig efter en natt på SÖS.
Läkarna behöll honom där och tog många prover men kunde inte finna något fel på hans hjärta. Det känns väldigt skönt.
|
Både skönt och lite oroande att höra -- jag tillhör den där mystiska typen som vill "veta" (dvs åtminstone ha en hyfsad gissning) vad som händer med mig och med verkligheten runt omkring mig. Hoppas Peter inte är av den typen... _________________ F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade! |
|
Back to top » |
|
|
arnbert
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
|
Skööööööööööööööönt! Även om oron såklart inte släpper helt - välkomen åter till "verkligheten" Peter _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
|
peter
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 5:50 pm Post subject: |
|
|
Håller med Headmaster Hibbit Karin Bosjö Arnbert.
Alla hälsar här,krya på dig Peter R. Ha det bra.
Hälsningar
Peter |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
|
Instämmer, keep up the good shape, hoppas vi ses snart framöver! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
sunjan
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 10:25 am Post subject: |
|
|
Tack för uppdateringen!
Hoppas verkligen att han kommer att orka fortsätta med livespelningar, det är ju ansträngande med sena kvällar, stå upp under hela kvällen och utrustning att kånka på... Vi håller tummarna allihop! |
|
Back to top » |
|
|
|