View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hydra
|
Posted: Sun Jul 05, 2009 9:12 pm Post subject: Nu äntligen! |
|
|
Nu äntligen börjar det hända saker även i Smålands inland!
Anders F med band är inbokade på festivalen Tyrolen Deluxe i Augusti mitt ute på ladsbygden några mil sydväst om Växjö.
Tyrolen är en gammal fin folkpark som var mycket populär på 60-talet. Efter många års törnrosasömn vaknade den till liv igen förra året med nya ägare. Välkomna alla F-Heads!
Mer om Tyrolen och övriga artister här:
http://www.tyrolen.se/2009/festival.php#thumb
/hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:49 am Post subject: |
|
|
Så här står det i dagens Smålandsposten: Bäst just nu, Enligt Tuva Klinthäll. Anders F Rönnblom, Tyrolen (konsert) "Som vi har längtat efter den gode Anders F. Han har inte besökt trakten sedan 1982 och den 21 augusti kommer han till Tyrolen i Blädinge. Det kan inte bli annat än fantastiskt."
Bara att instämma!
/Hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
|
Hydra... vill bara tala om att västragötalandsdivisionen är oxå på väg till Blädinge... tågbiljetter bokade i dag
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 6:10 pm Post subject: |
|
|
Karin wrote: |
Hydra... vill bara tala om att västragötalandsdivisionen är oxå på väg till Blädinge... tågbiljetter bokade i dag
Kram Karin |
Det är rätt attityd!!!
/Hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 7:31 pm Post subject: |
|
|
Hydra!
Hur går det?
Laddar Ni i Småland Eller?
Over and Out
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 3:46 pm Post subject: |
|
|
Jodå! Här laddas det för fullt!
Det blir avstämmning i kväll av villka F-fantaster som kommer (i bekantskapskretsen) och en försiktig kick på eventuella presumtiva soffliggare.
Spelschema finns uppe nu här: http://www.tyrolen.se/2009/festival_spelschema.php
Enligt detta äntrar AndersF scenen redan kl 19:00 så det gäller att inte sitta och uggla på jobbet för länge i morgon.
/hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Thu Aug 20, 2009 6:30 pm Post subject: |
|
|
Tips för långväga festivalgäster som inte vill kampa finns nu genom specilaerbjudande på boende här: http://www.tyrolen.se/2009/nyheter.php
Senaste skallret säger att radio P4 kronoberg sänder en intervju med AndersF i morgon eftermiddag runt 3 snåret tror jag. Får ej missas! Tja det går ju även att lyssna efteråt nuförtiden.
|
Back to top » |
|
|
|