|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Banjoman
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 8:56 am Post subject: Cajun Hurricane All Star Revue, Stampen 27 mars |
|
|
Hett New Orleans Party med The Cajun Hurricane All Star Revue!
Tabasco-ångande swamp-rock, alligator cajun och rockabilly från träsken.
Cajun Hurricane ger sig åter ut på bakgatorna i French Quarters i New Orleans, kryddar gumbon on the bayou, dansar baklänges i the second line…
It’s party time! Let the good times roll! (En resa till New Orleans har aldrig varit snabbare eller billigare…)
Denna heta natt består Cajun Hurricane All Star Revue av:
Jesper Lindberg, gitarr & banjo; Christer Åberg, dragspel; Tom Martinsen, tvättbräda & percussion; Håkan Ström, bas.
Samt gästartister: Den gotländske trumfantomen Björn Rothstein samt den fiolspelande saxofonisten Günter Görres.
Välkomna till Stampen, Stora Nygatan 5. Fredagen den 27 mars. Kl 21.00. _________________ I G-dur längs E4:an och Vintergatan |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 3:19 pm Post subject: |
|
|
ABSOLUT!
Det här får man inte missa!
Alle man till Stampen!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sat Mar 28, 2009 10:36 pm Post subject: |
|
|
Kära Banjoman!
Det vill jag säga, hade jag befunnit mig på Stampen denna afton så hade jag dansat häcken av mig Vilket jävla ös!
tur att you tube finns i dessa lägen..
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
|
|
|