View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arnie
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 6:04 pm Post subject: Katalin fel datum?! + Big Ben coming up! |
|
|
Hej Anders & alla F-heads!
Sitter och webblyssnar på smakprov från Anna & Iddes tolkning av Inga gränser. Fantastiskt - man ryser av välbehag - igen.
Jag har varit i kontakt med Katalin i Upsala som bekräftar att F-mötet där är den 6 januari. På F-sajtens tour info står nu 7 januari, vilket i så fall borde ändras skyndsamt, om det nu inte blir två konserter !
Ser även fram emot Big Ben 20 dec! Alla sorters julöverraskningar är välkomna - varför inte nya versioner av klassiker som Svårt det är att leva..., Boulevardminnen eller Följ mig till fabriken? Alla tre med en del verkligt odödliga textrader!
Glad lucia så länge på er alla! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 8:55 pm Post subject: |
|
|
Hej Arnie,
Tack för ditt påpekande. Katalindatumet blev ändrat från den 7 till den 6 januari. Och nu skall Tour Info vara uppdaterad.
På BIG BEN blir det gästartister och lite överraskningar, både den 19 och 20. Och sista chansen att vinna en F-BOX.
Välkomna!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
|