View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Micke L

|
Posted: Thu Jan 24, 2008 10:32 am Post subject: Parkfesten, Nora den 12 juli |
|
|
H�r �r lite mer info om Parkfesten i Nora den 12 juli f�r den som �nskar.
Parkfesten �r en endagsfestival i Nora Folkets Park med massor av musik. Allt fr�n progg till indie, p� dansbanan blir det swing & sweet f�r att stegras till ett sk�lvande sommarnattsdisco. Dessutom kommer det att finnas mat och �l/vin, lekar & spel, mm.
Hittills bokade artister:
The Incredible Gretsch Brothers
Contact
Ted Str�m
Grus i Dojjan
Merit Hemmingsson
Lorne de Wolfe
Nora Nostra orchestra
Bosse Linn�
Betelgeuse
4 Great Ways
Jesper Lindberg
Swedish Boy
Zannah
Arcade Velocity
Sebastians Trio
Monochrome Fear
Biljetterna sl�pps den 1 mars och kostar 280 SEK, 100 SEK (under 18 �r) och �r gratis under 10 �r. Var biljetterna kommer att s�ljas verkar inte klart men antagligen kommer det som vid andra arrangemang i Nora att vara p� bl a Emil Janssons Bokhandel:
http://www.emiljanssonsbokhandel.uis.se/
Ser ut att bli tv� riktiga h�jdarkv�llar f�r oss i N�rke under sommaren. F�rst detta och sedan en ev spelning p� Vin�ns V�rdshus igen... kanon!!!!! Och f�r er andra ute i landet som funderar p� en resa s� ska det verkligen s�gas att en fin sommarkv�ll i Nora eller p� Vin�n �r en vacker upplevelse.
Micke _________________ "Popjournalistik �r n�r folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala f�r folk som inte kan l�sa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
 |
Trubbis The One
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 6:12 pm Post subject: |
|
|
F�r v�l verkligen hoppas att man �r hemma till detta verkar ju hur bra som helst.
guldfotar _________________ F-Head sen 75 |
|
Back to top » |
|
 |
hypno

|
Posted: Sat Jan 26, 2008 9:57 pm Post subject: |
|
|
|
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 12:31 pm Post subject: |
|
|
Om det blir en spelning p� Vin�n i �r s� vill jag f�r allt i v�rlden inte missa den..
Tack vare Micke s� fick jag iofs vara med p� ett h�rn f�rra sommaren ox� (via telefon) och det var ett r�j utan dess like.. men denna g�ng vill allt jag va med och r�ja sj�lv ox�
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
|