View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Björn
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:18 am Post subject: Anders F i Home Vision Magazine |
|
|
Efter att ha fått lite på skallbenet av Karin (bråka inte med henne) för att jag inte delar med mig av mina små upptäckter av Anders F i media så kan jag meddela att det finns en liten artikel om dokumentären att läsa i senaste numret av gratistidningen HomeVision Magazine. Tidningen finns att hämta i bl.a. Videomix butiker.
Är allt Ok nu Karin?  |
|
Back to top » |
|
 |
Micke L

|
Posted: Wed Dec 05, 2007 3:23 pm Post subject: |
|
|
Tack för tipset Björn. Ska genast hämta den nästa gång jag hyr film . Man undrar ju vad Home Vision Magazines tanke med artikeln är. Kommer månne dokumentären att släppas på DVD Med massor av maffigt extramaterial . Hoppas.....
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 9:15 pm Post subject: |
|
|
Katrin var så söt så hon körde ner mig till videomix så jag kunde införskaffa mig 2 ex.. Det var ju ingen dålig artikel, så liten var den ju inte och en fin bild och allt...Mer sådana artiklar vill vi se!!
Bra jobbat Björn och tack för tipset
Jag vet att du har massor av roliga och intressanta saker att tillföra detta forum, eller hur?
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
|