View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Blomman
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 8:32 pm Post subject: |
|
|
Grattis ! _________________ "If you follow every dream, you might get lost" |
|
Back to top » |
|
|
Fabbe
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 10:40 pm Post subject: |
|
|
Det är bara att instämma med er andra.
Grattis Anders !!
Hälsningar Fabbe |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 11:06 pm Post subject: |
|
|
Har det nånsin varit lika många inlägg i ett ämne samma dag som det skrivs? Möjligen vid Headmasters födelsedag i fjol. Jag instämmer med alla föregående skribenter och tar härmed en rejäl stygg whisky till Anders ära. Blir det nån mediaeffekt av detta tro? (av stipendiet alltså, inte min whisky) _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
salladsdagar
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 7:07 am Post subject: |
|
|
Grattis Anders!
Underbart!
/Mike (MR.FISK) |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:49 am Post subject: |
|
|
STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var verkligen på tiden!!!!!!!!!
Micke _________________ "Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."
Frank Zappa |
|
Back to top » |
|
|
uffe
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 6:31 pm Post subject: |
|
|
GRATTIS !!!!!! |
|
Back to top » |
|
|
krikkola
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 11:16 am Post subject: |
|
|
Grattis!! |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 12:19 pm Post subject: |
|
|
TACK ALLA!
Resan går vidare!
Nu drar vi till HJO och rockar loss.
(F)Headmater _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 9:05 pm Post subject: |
|
|
Grattis!! från oss alla 7.
Jättekul! Var kan man hitta mer info om detta? Publicitet är ju ett sätt att få halvtröga arrangörer mer intresserade av att boka spelningar.
/Hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
Gudrun
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 9:31 pm Post subject: |
|
|
hydra wrote: |
Jättekul! Var kan man hitta mer info om detta? Publicitet är ju ett sätt att få halvtröga arrangörer mer intresserade av att boka spelningar.
/Hydra |
Ja, Hydra...det är ju det där som är kruxet...att det inte finns att läsa någonstans om detta. På SKAP:s hemsida finns en liten notis (dock ingen motivering publicerad) men i övrigt ingen information vad jag kunnat se. Se tråden här på forumet om Rönnblom i media, som härmed blir aktuell återigen.
Gudrun |
|
Back to top » |
|
|
AllaBallaKokofån
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:26 pm Post subject: |
|
|
Ser man på... Äntligen!
Ingen är gladare än jag.
Stort grattis! |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:02 pm Post subject: |
|
|
Gudrun wrote: |
/Hydra |
Ja, Hydra...det är ju det där som är kruxet...att det inte finns att läsa någonstans om detta. På SKAP:s hemsida finns en liten notis (dock ingen motivering publicerad) men i övrigt ingen information vad jag kunnat se. Se tråden här på forumet om Rönnblom i media, som härmed blir aktuell återigen.
Gudrun |
OK. visst förstår jag "kruxet" Gudrun, men en liten notis är i alla fall bättre än ingenting alls. http://www.skap.se/news.php?nid=275&m=25
Lite förbryllande är det förstås att en organisation delar ut stipendier och samtidigt inte försöker sprida detta till media.
/Hydra _________________ Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt. |
|
Back to top » |
|
|
hydra
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:08 pm Post subject: |
|
|
Gudrun wrote: |
/Hydra |
Gudrun |
OK. visst förstår jag "kruxet" Gudrun, men en liten notis är i alla fall bättre än ingenting alls. http://www.skap.se/news.php?nid=275&m=25
Det är i alla fall en trevlig bild på Mr Rönnblom som ser synnerligen nöjd ut och har något pillemariskt och underfundigt i blicken.
Lite förbryllande är det förstås att en organisation delar ut stipendier och samtidigt inte försöker sprida detta till media.
|
Back to top » |
|
|
sunjan
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 2:57 pm Post subject: Media... |
|
|
Grattis!
Jag lade in en rad om detta på Wikipedia i alla fall, så blir det dokumenterat någonstans!
http://sv.wikipedia.org/wiki/SKAP
/Jan |
|
Back to top » |
|
|
|