View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hypno

|
Posted: Thu Jul 05, 2007 1:56 pm Post subject: Efter regn kommer solsken |
|
|
....hoppas jag verkligen att det g�r .. f�r NU har jag semester och det �r inte s� kul att g� utanf�r d�rren idag...
en liten klagan nerifr�n sk�ne  _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
 |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Sp�nga)
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 1:59 pm Post subject: |
|
|
Men jag sitter h�r i Stockholm och jobbar medan solen skiner d�r ute...  _________________ Hur ska det g� f�r lille Sven? |
|
Back to top » |
|
 |
hypno

|
Posted: Thu Jul 05, 2007 3:18 pm Post subject: |
|
|
|
|
Back to top » |
|
 |
hypno

|
Posted: Thu Jul 05, 2007 7:09 pm Post subject: |
|
|
...MEN inte imorgon enligt SMHI... nej det skall regna en dag till....
JAG ST�R INTE UT  _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
 |
Ulla
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 7:50 pm Post subject: |
|
|
sitter just nu i stugan uppe i Ammarn�s och h�r �r det solsken som g�ller, �verhuvudtaget finns sommaren uppe i Norrland...det �r helt omv�nt eller hur, det brukar vara tv�rsom!! Men om jag f�r klaga; MYGG MYGG MYGG, det blir JAG tokig p�...
Trevlig sommar F-heads!!  |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 6:50 pm Post subject: |
|
|
Jag vill ox� passa p� att �nska alla F-Heads en trevlig sommar.
Personligen kan jag tycka att det �r sk�nt n�r det regnar f�r d� kan man med gott samvete g�ra: Ingenting... bara vara hemma och slappa och g� i morgonrock fram till tv�-tre p� dagen eller n�got mer avancerat som att kolla p� film, l�sa en bok, lyssna p� skivor... G�r man s�nt n�r solen skiner s� kan folk oftast f� fnatt och utbrista vaaaa, ska du inte g�ra n�got? du m�ste ju g� ut.. solen skiner... du m�ste ju g�ra n�gonting!!!
Nu menar jag inte att jag gillar n�r det regnar hela tiden som det har gjort nu... men ibland kan det va j�kligt sk�nt...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Ulla
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 9:20 pm Post subject: |
|
|
Hmm, jag hann knappt skriva f�rra inl�gget klart innan det straffades, regn och kallt blev det, och inga strumpor hade jag...s� nu �r jag f�rkyld... men i allafall Karin s� kan jag h�lla med dej, jag �r verkligen inte n�n som gillar att pressa och n�dv�ndigtvis M�STE ut s� fort solen visar sej en stund, och jag kan verkligen bli d�less p� alla som: VA BLEK DU �R, SITTER DU ALLTID INOMHUS??
N�v�l och emedan, att vara inomhus och lyssna p� skivor �r inte s� dumt.
Procol Harum,Neil Young, Animals, Mikael Ramel, Bernt Staf och f�rst�s v�r k�re hj�rteidol lyssnar jag mest just nu p�.
bipbip! |
|
Back to top » |
|
 |
|