FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
VÄLKOMMEN TILL 2007
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Talking in F-major » VÄLKOMMEN TILL 2007
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Headmaster

Post Posted: Mon Jan 01, 2007 2:41 am    Post subject: VÄLKOMMEN TILL 2007
Reply with quote

Välkommen till 2007.
Det kommer att bli ett intressant F-År!!!

(F)Headmaster
Fabbe

Post Posted: Mon Jan 01, 2007 1:22 pm    Post subject:
Reply with quote

Det låter bra !

God fortsättning önskar Fabbe.
 Back to top »
View user's profile Send private message
Candyman

Post Posted: Tue Jan 02, 2007 11:55 am    Post subject:
Reply with quote

Får tacka för ett fint 2006 som för min del innehöll fyra härliga konserter med AFR (3 st AFRB och 1 st IGB). Ser fram emot ett 2007 där jag kan bevista åminstone lika många konserter.

Att läsa ordet GRATEFUL DEAD-boxar på den här sajten gör ju heller inte det nya året sämre!!!
View user's profile Send private message
Karin

Post Posted: Tue Jan 02, 2007 6:58 pm    Post subject:
Reply with quote

Ja, så var det då år 2007... förra året var ett finfint F-År det må jag säga... ser med spänning fram emot det som komma skall...

Måste erkänna att jag sista veckorna år 2006 var ett riktigt dåligt F-Head, kände mig låg som fan och all lust till allt försvann, sicken skit... orkade inte ens ta tag i vårat sällskap som jag med sådan energi gick in för att bilda, illa illa... orkade knappt ens Bara Vara...

MEN tro det eller ej, vi (hypno och jag) har satt fart på det igen , men det är ju så förbaskat mkt att ordna med innan man kan starta upp, vi får heller inte tag på vår sekreterare...
men så här ligger det till: På F-Heads årsmöte i slutet på September bestämdes det på ett möte i det gröna att vi skulle starta ett sällskap...

F-Niklas valdes till sekreterare och Hypno till kassör och jag valdes till ordförande sedan var det några detaljer som skulle till för att starta upp det hela som inte riktigt gick enligt planerna...

Vad vi nu ska göra är att skicka in ett mötesprotokoll till skatteverket så vi blir registrerade så vi kan öppna ett bankkonto, fila lite på stadgarna coh sen så har vi faktiskt vårat sällskap... frågan är väl bara om vi ska heta Rönnbloms vänner eller helt enkelt F-Sällskapet...
Vad tycker ni ?
Olika förslag och ideér mottages tacksamt...

Vill passa på att tacka för så många het underbara spelningar och hoppas att det blir minst dubbelt så många nästa år. Tack Goa Goa Anders och Gubbsen

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ingvar

Post Posted: Wed Jan 03, 2007 8:18 pm    Post subject:
Reply with quote

Hej hej, och god fortsättning på det nya året!

Javisst har 2006 varit ett sanslöst bra år - i våras skaffade jag F-boxen, sedan LFDMZ, sen var det det historiska F-krysset, en åtrådd gudabenådad speling i Gamla Flickläroverket i Göteborg, några goa bonustracks, ffa Eld och Vatten som är dödligt bra! och minsann ett F-julkryss som jag faktiskt löste (mycket tack vare den inneboende F-kraften i den nya tänkarmössan (F-cap) som dessutom var den sista som fanns detta gyllene år). Som krona på verket dessutom den finaste av julklappar, nämligen bonus-spåret Mörkret. För övrigt har det gångna året gett mig - som den regnälskare jag är - verkligt full pott! Och det finns massor av bra låtar från den digra Rönnblomska guldgruvan att tralla med i - fast en del behöver ändras litet (som "När regnet är över, då kommer Anna och Rose-Marie" måste bli När regnet inte går över, då kommer Anna och Rose-Marie )

OK Karin, jag känner igen precis det du beskriver - en riktig svacka och ids man starta datorn blir man bara ännu tröttare av alla mail - personligen tycker jag att vinterkräksjukan är bättre för då tappar man iallafall några onödiga kilon...

Jag kan inte bidraga med särskilt mycket till F-sällskapet, men jag brukar vara bra på att hitta oklarheter och fel i skrivna texter, så jag erbjuder mig att korrekturläsa ifall det behövs.

Bästa hälsningar / Ingvar
Karin

Post Posted: Fri Jan 05, 2007 7:42 pm    Post subject:
Reply with quote

Ja du Ingvar, jag håller med dig fullständigt angående vinterkräksjukan i synnerhet som det inom en snar framtid är dax för ännu en badsäsong... och så brukar den gå över på 48 timmar... vinterkräksjukan alltså!!!

Jag tror säkert att du kan bidra med en massa ideér om vad vi som F-Sällskap skulle kunna hitta på, du brukar ju fundera en massa när du är ute och går med lilla hunden Wink

Alla tips och ideér mottages tacksamt

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
andersf.com Forum Index » Talking in F-major » VÄLKOMMEN TILL 2007
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum