View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:13 pm Post subject: |
|
|
Ingvar, du kan gå in på www.musikenshus.se och kolla... har varit där en ller kanske två ggr innan och det var helt ok...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 7:51 pm Post subject: |
|
|
Tack för din varma omtanke Karin,
jag tänkte närmast på ifall man äter framför scen innan själva spelningen börjar, eller på annat vis.
Skall man glufsa i sig något stabilt innan man åker hemifrån, eller är det skapligt käk? Hittar iallafall ingen meny på deras hemsida...
Hälsn. Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:01 pm Post subject: |
|
|
Imorgon, börjar operation övertalning att få med frugan upp till göteborg och hälsa på svärföräldrarna den 4 november (jo det är hennes föräldrar) så något större problem skall det nog inte vara. _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:51 pm Post subject: |
|
|
Sån är jag Ingvar... Go och Glad
Skämt åsido, så här står det på Musikens Hus hemsida:
På kvällar och helger serverar vi utöver ett brett och bra cafésortiment också små och stora rätter från restaurangmenyn till humana priser.
Café Hängmattan har fullständiga rättigheter.
Det låter onekligen som om det skulle kunna gå att käka där innan spelningen... själv skall jag försöka fixa bord för en tjugo pers på ett schysst ställe nära Musikens Hus... Får väl hyra en hel restaurang till slut så då kan ni ju hänga på...
Hypno, detta fixar du!!!
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 5:07 pm Post subject: |
|
|
Allt fixat för Göteborg.. we will be there
(om inga sjukdomar inträffar) _________________ //Anders
Hfb FhF aA
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 4:29 pm Post subject: |
|
|
Snart dags att möta alla goa Göteborgare...
Det ska bli väldigt kul att komma tillbaka till stan.
Hoppas Ni håller med hyfsat väder och att vi slipper nån ruskig höststorm.
(F)headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Ingvar
Joined: 15 Jan 2006 Posts: 138 Location: Urgöteborgare men bor i Borås
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 7:00 pm Post subject: |
|
|
Ingen fara med vädret käre Headmaster!
Höststormen är precis på ingående nu, och det är säkert uppröjt och städat till nästa lördag!
Litet regn piggar alltid upp - det var därför jag flyttade från Göteborg med sitt evinnerliga solsken och torra väder, stjärnklara nätter osv.
Om du någon gång skulle ha en tanke att framträda i Borås, finns många fina regnlåtar att välja bland. Bortsett från aktuell årstid - så är din sagolikt vackra "Vårregn" något av det bästa jag någonsin hört och passar i alla lägen vid alla tillfällen, och den blir inte sämre av Kajsas intensiva inlevelsefulla medverkan på skivan.
Och tänk på att dom som säger "att det alltid regnar i Borås" - far med grov osanning - för på vintern snöar det istället
Bästa hälsningar , Ingvar _________________ "Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983) |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 9:00 pm Post subject: |
|
|
tyvärr ser det ut som om jag inte kommer till göteborg den 4 november. Delar av min familj (sambo och minsta barnet), var med om en bilolycka för ett par dagar sedan, de klarade sig utan skador. Bilen är dock inte i körbart skick och min sambo är inte så intresserad av att ge sig iväg på några "äventyr" just nu. Om hon ändrar sig så kommer vi givetvis att närvara som det var tänkt, men just förtillfället lutar det åt att vi stannar nere i skåne.
Ibland har man bara tur och en ängel har säkert vakat över dom. _________________ //Anders
Hfb FhF aA
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:14 pm Post subject: |
|
|
Otroligt, nu är det bara 6 dagar kvar... sen smäller det...
Det börjar kännas i hela kroppen nu som alltid inför en AFR spelning !!!
Pirret i magen, ökad puls, okontrollerbara små glädjetjut, ytliga andetag, kroppstemperaturen växlar mellan kallt och varmt...
Det är inte lätt att vara ett F-Head, men det är skönt!!!
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 8:02 pm Post subject: |
|
|
Tänk om det kom lika många till Musikens Hus som det har varit visningar på detta ämne...
Vilket Party det hade blivit...
Nu är det tre dagar kvar, oj oj oj
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
|