|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:31 am Post subject: |
|
|
Vågar knappt erkänna att jag löst krysset... Oops sorry.
Ödmjuk blygsamhet en masse gör ju att det förblir oinskickat.
Nej jag glömde bannemej bort deadlajnen.
Från annan tråd på forumet: Candyman - jodå jag missar inte Ryan Adams heller. Mannen ÄR ju Jerry Garcia och Gram Parsons och levande. Nu med Garcia/Hunter-låtar i setlistorna tom. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
|
Headmaster
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:50 am Post subject: |
|
|
Hibbitt wrote: |
Vågar knappt erkänna att jag löst krysset... Oops sorry.
Ödmjuk blygsamhet en masse gör ju att det förblir oinskickat.
Nej jag glömde bannemej bort deadlajnen.
|
Hibbitt (och alla andra som missat deadline!!), maila mig lösningen. Det här är inte blodigt allvar!
Det har inte kommit in så många svar, nämligen.
Det roliga är att det tycks ha varit väldigt marigt på vissa ställen, och ändå finns det helt felfria lösningar. Intressant. Vi lägger upp rätt svar i morgon.
(F)headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
|
Arnie
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 10:29 am Post subject: |
|
|
F-vänner!
Ett F-kryss tyckte jag var en klockren idé av vår käre Headmaster. Sen låg det där lite uppfordrande ganska länge innan jag sista veckan började ta itu med det på allvar. Som gammal korsordslösare såg jag fram emot svårigheterna, och löste väl några, men natten till den 2 september såg jag mig nödgad att ge upp...fastnade på följande adresser (och orkade inte slå upp i några lexikon, har bara använt F-boxhäftet som hjälpmedel):
Allmän snubbe, Gas station, Festprisse, Stora Mister Moon, samt Kinkan-Kolli-flicka. Tja, fem steg från mål är kanske inte så illa...nu ska jag med spänning kolla in facit.
Hoppas vi ses på B-sund den 21 sep, då får vi diskutera nya tävlingsformer... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
|
|
|