View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Micke L
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 7:19 pm Post subject: F-sällskap |
|
|
Karin har ju varit en av dom som vurmat mest för ett F-sällskap. Såg nu att det bildats ett Stefan Sundström-sällskap:
http://www.stefansundstrom.se/ovrigt/sallskap.asp
Och då bör väl inte vi vara sämre, eller? Hur ser intresset bland er övriga ut?
Micke |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 9:35 pm Post subject: |
|
|
Mmm, det är något som ligger mig varmt om hjärtat, ett F-Sällskap...
Det är faktiskt konstigt att det inte redan finns, jag menar Anders är ju kult för fan!
Jag tror att folk är rädda för att det innebär en massa engagemang som tar en massa tid från andra saker, eller nåt ?
Jag är villig att lägga ner tid på ett sällskap, och några mer måste ju finnas... Det vet jag! Men det blir ju vad vi gör det till.
Jag skulle oxå vilja att vi som ska till Blidösund kunde träffas innan spelningen och tjata lite så skulle vi säkert kunna komma framåt i ämnet!
Bra att du tog upp det här igen Micke, själv tappade jag lusten där ett tag
Det måste vara värmen som tar musten ur en, eller?
By the way... Gött att se dig på forumet
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
hypno
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 9:39 pm Post subject: |
|
|
Karin wrote: |
Jag skulle oxå vilja att vi som ska till Blidösund kunde träffas innan spelningen och tjata lite så skulle vi säkert kunna komma framåt i ämnet!
|
Det här är en utmärkt ide. Jag kommer att vara i stockholm till lunch den 21 september, typ 12:40. Kanske en lunch nära centralen vid ett-tiden? _________________ //Anders
Hfb FhF aA
http://www.boulevarden.se |
|
Back to top » |
|
|
Karin
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 10:01 pm Post subject: |
|
|
Mitt tåg kommer in 11:45, så det blir kanon... Hoppas någon från Sthlm ansluter för jag vet inte ett skit om vilket ställe som ligger bra till... och hoppas vi blir ett par stycken...
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
|
Micke L
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 10:08 pm Post subject: |
|
|
Eftersom jag kommer till Stockholm dragandes med hela familjen (det är dock bara jag som ska gå på konserten) så måste jag kolla lite hur vår dag ser ut. Men en lunch låter väl inte helt tokigt.
Micke |
|
Back to top » |
|
|
|